Vel.. Var nettopp ute og gikk tur med kjæresten.
Tok på meg halen for å lufte den litt og fordi jeg hadde no lyst.
Ting som jeg synes gjør det vanskeligere å fly ute med det, er rett og slett alle andre folk.
Stirring på en negativ måte, snisking og fnising, litt høy lytt snakk akkurat idet man går forbi osv.
Møtte på en del av det når vi var ute nå nettopp. Kjæresten droppa det, men jeg tok den nå på og gikk ut.
Gikk greit til å begynne med egentlig, noen som stirra naturligvis, noen som kanskje små hviska og litt høy lytt snakking seg i mellom mens vi gikk forbi..
Kjente at jeg ikke følte meg no særlig komfortable akkurat.. >_>
Det verste var nå når vi kom tilbake. Gikk forbi ei blokk før vårt hus, og da er det noen som står øverst i blokka og driver å snakker, hoier, synger og masse dritt som er retta mot meg.
Viste fingern for å i det hele tatt gjøre no, men for det meste prøvde jeg å ignorere det hele. Vanskelig nok det.
For å summere opp; Vil si at generelt sett, så er inntrykket mitt at folk er idioter når de ser noen med haler, ører eller suits.
Så fort noen kommer og er utenom det vanlige, så skal det stirres, snakkes dritt, le og alt sånn >.<
Hvorfor folk ikke bare bryr seg om sine egne ting er utenfor min rekkevidde.
Er nå grunnene til at jeg blir mer og mer skeptisk på å bruke hale, eller skaffe meg suit seinere.