Vell, i Norge så har det stort sett hver innvanding av både folk og kultur siden det kom folk hit til lander for omtrent 10 K år siden i større og mindre grad, så hva som er "norsk" kan diskuteres i det uenderlige, men nå er det slik at vi anser en del ting som norsk kultur en kultur som har blitt skapt og grunlagt av forfedrene våre, men kulturer har kommet og godt her også, Vikingetiden, er den kulturen som har hvert mest Norsk hvis man kan kalle det for det. hva vikingene kalte seg vet man ikke for ordet Viking er et gammelt keltisk ord for sjørøver, som ble brukt i kristne skrifter senere for å beskrive nordmennene. Ordet Nordmenn ble forøverig første gang nevnt i en Irsk kilde i 874. Der kalles kong Ivar i Dublin for "Rex nordmannorum totius Hiberniae et Britaniae" som betyr Konge over alle nordmenn i Irland og Britania, så dette er den første kilden som beviser at dem faktisk ble kalt Nordmenn av utlendinger. Så vikingene spredte også kulturen sin også, men i 1066 så anses vikingetiden for over, da kom kristendomen og gjorde oss kristne med sverdet i hånd, så da fikk vi en helt kristen kulturinnvandring foreksempel så er Nidarosdomen et prakt eksempel på kristen Europeisk kulturinnflytelse fra Europa, men med det så skapte vi en ny Norsk kultur som førte oss inn i den såkalte storhetstiden på 1200 tallet. På den tiden blomstret den Norske kulturen og skrifter ble nedtegnet kunskt ble laget osv. Så mye innvandring av folk var det ikke på den tiden for folk var det nokk av fra før. Men så skjedde den største katastrofen for norsk kultur og folk som vi aldri har kommet ut av igjen etter min mening. I 1349 så kom svartedauen til Norge og drepte 2/3 av alle som budde her, som dronning Margrete sa "Her gjør vi ikke annet en å bære folk til jorden".
Dette førte til at vi havnet under dansk styre i over 400 år som rasserte den Norske skriftsråket, selv om styret av landet og den generelle kulturen overlevde i det minste. Innvandingen da ver gennerellt bassert på germanere og senere skulle Handels konsernet (Hansemakta) fra Nederland og Tyskland føre til en stor germansk innvandring inn i landet. dette førte til en del konflikter mellom nordmenn og utlendingen på grunn av kulturforkjeller, masse drap og ukvemsheter fåregikk i kjølevannet av dette. selv om der ikke var alle som brydde seg, som en så sa om germanerne: " Jeg bryr meg ikke mere om germanerne en steinene under føttene mine". Siden så har vi klart å skape de folka vi trengte selv, det var vanlig å ha en stor familie for å kunne dekke arbeidsbehovet på gårdene rundt om kring, selv på 1800 tallet så ble Norge på grunn av Napoleonskrigen utsatt for en enorm sultkatastrofe fordi korn innporten fra Danmark ble blokert av engelske skip, det førte til at mange faktsik utvandret fra Norge og prøvde lykken I USA i stedet. men da krigen var over i 1814 så trodde vi at endelig skulle få friheten igjen med eget Norsk flagg (som forøverig er et resultat av det danske) med eget storting og konge. Konge ble valgt den danske prins Chrsitian ble valgt til Norsk konge, meg fikk ikke regjere lenge, for Sverige ville ha Norge som krigsbytte fra Danskene i og med at Danmark/Norge var med på det tapende siden i krigen. dermed fallt drømmen om et eget land sammen igjen og vi ble innlemmet i en Svensk Union etter harde forhandlinger med det Norske diplomatene, som den Norske sakskriveren beskrev forhandlingen " Ingen ville vike, det var som fjell mot fjell". Men Norge ble til slutt lei av denne uønskede unionen og i 1905 ble den oppløst noe som nesten førte til full krig med Sverige, men heldigvis fikk vi annerkjennelse både fra tyskland og England, som forsiktet oss om at om Svenskene ville prøve å ta Norge så skulle dem komme oss til unsetning. Nå var alt mulig nå var det tid til å føre gunnlovern vidre å bygge opp igjen den norske kulturen som hadde ligget nede i flere hundre år. Etter at grunnloven ble vedtatt i 1814 så marsjerte representatene for regjeringen ut av Eidsvoldsbygningen mens dem ropte "Enig og tro til Dovre faller".
Nå er det slik etter min oppfatting at Dovre faktiskt holder på å falle og den vill rive med seg hele den Norske kulturaven med seg ned i juvet. Rasisme er ikke bra, Rasist er man når man regner som sin egen rase andre overlegen, det faller på sin egen urimelighet, men det er mange måter å være rasist på. Den ideliogien som blir ført i dag, er en internasjional felleskulturell ideiologi, å blande kulturer sammen mener jeg er galt og bør ungås. Det som skjer når tiden går er at kulturene vill smelte sammen til en felles kultur noe som fører til at alle kulturene faller sammen, eller at det er en kultur som sluker alle andre og det skapes en ny en eller den kulturen som er størst tart over, det er ikke noe som er så rasistisk en det, etter mitt syn, skal kulturer respekteres og tas vare på så må de holdes avskidt slik at de kan føres videre til etterslekten, man kan gjerne handle og utveksle ider over landegrensen, men det må da være frykterlig kjederlig hvis hele verden skulle ha hatt den samme kulturen. Jeg drar ikke til England for å se på pakistansk kultur da drar jeg til Pakistan. det er en gang slik at i Norge så blir det ikke født flere unger en det som dør av gammelt folk hvert år, dette gir ikke noe befolkningsvekst derfor prøver man å fylle opp med innvandrere, men innvandringen har kommer litt ute av kontroll og serlig muslimene har en mye større fødelses ratio en etniske Nordmenn har, dette fører til at vi blir minioritet i vårt eget land om en stund, som igjen vill føre til at kulturen vår vill forvittre og forsvinne, med mindre innvandrerne indoktrineres så bra i den norske kulturen at det ikke skjer, men det skjer ikke. Spessielt muslimene er ganske radikale og vil ta vare på sin kultur også som er helt naturlig hvem vill ikke det, men skal dette funke så må muslimene gi avkall på sin religion og sikker med det samme dem kommer inn i landet syens jeg, så lenge dem skal bo i landet så skal dem rette seg etter våre sikker og regler. samme gjelder andre vien hvis vi skal flytte i østen, det er bare rimelig, dette er vanskelig å få til også veldig strengt, men hvis man skal ta vare på den Etniske Norske kulturen så må det bli slik. Vi er et veldig lite land som er veldig følsomt oven for kulturiske forandringer.
"På hjemmefrontmuseet er der en stålplate med følgende tekst:
Aldri har mer stått på spill for oss. Selve vår eksistens som folk var truet,
åndsfrihet, rettsikkerhet, hele vår kulturarv, alt som gjør livet verdt å leve. Det
skal du ha i minne når vi tar fatt på fredens byggende arbeid."
Dette var det dem kjempet for under krigen, nå stikker vi dem alle i ryggen med en kulturødeleggelse som er værre en nazistenes okupasjon.