Skrevet av Emne: HEIHEI!  (Lest 5774 ganger)

Phase

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 69
    • Vis profil
HEIHEI!
« på: 20. okt, 2009, 22:08 »

Hei, alle sammen! Artig å se at forumet har vokst, og at alt er vel med det. Dette forumet(og mange gammelpelser på det) ligger fortsatt hjertet nær, så var ikke til å unngå at jeg omsider kom tilbake. n.n;  (..ah.. noen som husker meg? 0.0)

Hmm.. noen megabegivenheter som har skjedd? o.o

Uansett, artig å være her igjen! Kommer nok til å sjekke innom framover.

Så for øvrig at gammelforumet var oppe, ja.. Heh, artig å se gjennom. JEG som har høyest POSTCOUNT! whoo!
*rufser, klemmer, nafser og klapp til alle gamle bekjente*
Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki Þorir at skjalfa

Seeker of the Ineffable Flame

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: HEIHEI!
« Svar #1 på: 21. okt, 2009, 03:26 »
Hei og velkommen tilbake, Phase! En stund siden sist. Er du bare på gjennomreise, eller er du her for å bli?

Selv om det totale antallet medlemmer på forumet øker, så går det ganske opp og ned i det hele hva gjelder aktivitetsnivå; noen medlemmer forsvinner ut, og andre nye medlemmer kommer inn. Hva gjelder store begivenheter så dro jo en del herfra til Eurofurence i år, og det var et relativt stort rufsetreff arrangert av og hos Tellos sist lørdag nå. Kan ikke komme på noe særlig annet for øyeblikket.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: HEIHEI!
« Svar #2 på: 21. okt, 2009, 10:43 »
Heisann ^^
og velkommen tilbake! ^^

Får håpe du kommer til å stikke innom litt oftere nå ja :P

Som Miles sier så har det vel ikke skjedd så veldig mye..
En god del Meets i sommern som var, EF, og Innflyttningsfesten til Tellos på lørdagen som var ^^

Kommer vel til å skje mer, so stay tuned! :P

Phase

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 69
    • Vis profil
Sv: HEIHEI!
« Svar #3 på: 21. okt, 2009, 12:12 »
Åyåy, Fenris!  [eek]  [ureshii] Takktakk, skal prøve å være her ofte(re) fra nå av n.n

Ah, fint å høre at det har vært en del meets. o.o  Alltid koselig å møte "kjent"folk.  [w-happy]
Jeg synes jeg så en tråd om EF her på forumet, ja.. Hmm, må sjekke.. o.0 Ihvertfall kult om mange fra NorPaws var der!

hmm.. Hadde vært kult å gradvis introdusere flere og flere fursuits til Desucon i de kommende år.. Jeg håper iallefall det blir populært  e.e Den drakten til N-.. n-.nekoshiba..?  -var fabelaktig!

~Phase - staying tuned - out.

(Denne posten har for øvrig vært en lett øvelse i bruk av smileyene her på forumet, som jeg er noe rusten på. o.o)
Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki Þorir at skjalfa

Seeker of the Ineffable Flame

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: HEIHEI!
« Svar #4 på: 21. okt, 2009, 13:21 »
håhå, hva med meg? x3  [laugh]

Vet ikke helt om Fursuits har så veldig mye å gjøre på Desucon... Veit ikke jeg... Jeg kommer ihvertfall ikke til å dra dit bare for å sose rundt i fursuit når det blir aktuelt å skaffe :P
Da satser jeg mer på Meets, og heller bare stikke ut en dag med fint vær for å tulle litt... x3

men ihvertfall så er det greit om man stikker innom en gang i blant... Kanskje ikke daglig, men ihvertfall en, eller flere ganger i uka / måneden... :P
Da er man ihvertfall litt mer på bane med oss andre ^^

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: HEIHEI!
« Svar #5 på: 21. okt, 2009, 13:43 »
Velkommen tilbake Phase, du får følge med fremover, det skjer jo noe hele tiden her ^^



Phase

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 69
    • Vis profil
Sv: HEIHEI!
« Svar #6 på: 21. okt, 2009, 17:28 »
håhå, hva med meg? x3  [laugh]

Hoi, hva med hva med deg? Ikke si at du også var på desucon i fursuit. {:E

Uansett, Desucon har gått fra å være utelukkende anime-/mangaconvention til å være en messe av ymse interesser.. Nesten et slags karnival. ^.^ Neste år skal jeg kle meg ut som noe kreizy.. Sannsynligvis ikke noe fra anime. Hmm, får se om jeg klarer overtale mange til å stikke innom.

*på bane, foreløpig*  [cool]

Velkommen tilbake Phase, du får følge med fremover, det skjer jo noe hele tiden her ^^

Yess, skal prøve å følge med. n.n
Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki Þorir at skjalfa

Seeker of the Ineffable Flame