En full fursuit ligger gjerne på mellom 8000 - 20 000, kommer an på hvem du bestiller fra, hvor detaljert, markeringer etc..
Og, man må vanligvis stå på venteliste hos de som lager for noen måneder før man starter. ^^
Ett tips, ikke bestill fra Jaxthebat.
(jeg venter fortsatt på min, som skulle vert ferdig april 2008)
Men, det er en ting jeg kan gjøre for å hjelpe deg litt.
Nå har det seg slik at Fangz (min make) og jeg (men mest fangz) er interessert i å lage fursuits. Vi har prøvd oss litt og laga partial fursuits til oss selv, siden vi venta på våre egne.
Du kan se bilder her:
http://fangzregandor.livejournal.com/623.htmlMen, jeg vet ikke om han har lyst til å slenge seg på et sånn stort prosjekt enda, så må høre med fangz først. se om han synes det er greit. Jeg tror det kunne vert morsomt.
men, får se om han har lyst.
Om han har lyst, er det noen ting du må huske.
Vi er nybegynnere på å lage suits, så det kan ta litt tid. Vi vil ikke sende av gårde noe som er halvferdig.
Det kan ta flere måneder før man blir ferdig, siden man har jobb og andre ting man må gjøre også. + at man må vente på at materialer kommer i tilegg.
Og så må man sjekke på nettet og se hvor mye den pelsen du er ute etter koster, og frakt. Og så kommer det en liten sum for allt lim/sytråer og div småting.
Og litt til for allt arbeidet.
Hvor mye det vil koste, er jeg usikker på. Men, det finner man ut når man vet hva pels og porto koster. Forhåpentligvis blir det ikke for dyrt, og vi vil ikke ta så mye for selve arbeidet, siden vi er nye på dette.
Og, du kan trekke deg og si du ikke vil likevel helt til du har sendt penger.
Når man har sendt penger er man på en måte bundet, siden de vil gå rett til materialer.
Det vi kan tilby deg er god service. Du vil ha mulighet til å kontakte oss, og vi vil svare så godt vi kan. Og vi vil sende deg bilder av utviklingen en gang iblant, så du kan si om det er noe som må fikses på. Men, ikke glem vi er nye på det, så ikke forvent at den blir den beste suiten i verden.
Og, som sagt, kan ta litt tid.
Skal snakke med Fangz etterpå og høre hva han synes. Han poster sikkert her. så får vi se.
Allt komemr an på om han har tid og ressursjer til det. .^^