Skrevet av Emne: sommeren som har vært og resten som gjenstår.  (Lest 8748 ganger)

Awite

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
sommeren som har vært og resten som gjenstår.
« på: 08. aug, 2009, 23:00 »
er jo ikke så altfor lenge til sommeren er over nå egentlig, de som bor litt lenger sørpå får jo kose seg med litt lengre penvær, men hvor høyt på en skala fra 1 til 10 hvor 10 er best, vil du rangere årets sommer, både med tanke på hvordan den har vært og resten som gjenstår.

er opp til deg selv om du vil rangere sommeren basert på været, ting du har gjort, ting som kommer til å skje eller ting som har skjedd med deg.

har selv vært svært fornøyd med min sommer, fint vær, gjort mye og å jeg har jo enda endel igjen å se fram til så jeg vil nok rangere min ganske høyt, en 8 minst ^^

Moonie

• Overaktiv Fur
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: sommeren som har vært og resten som gjenstår.
« Svar #1 på: 09. aug, 2009, 00:55 »
Sommeren har vært supert.. 10/10. :3

Fint vær og et parr opplevelser jeg aldri kommer til å glemme! >:3

Tellos

• Administrator
  • Senior Fur
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
« Svar #2 på: 10. aug, 2009, 20:13 »
sånn som den er akkurat nå gir jeg den 5/10

jobba mesteparten av sommeren, men har vært noen oppturer. Spør meg etter EF så skal vi se om det går opp eller ned :p

Kixt

• Hyperaktiv Fur
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. aug, 2009, 21:40 »
Hva...hvilken sommer?

DarkFurryEmoWolf

• Gjest
« Svar #4 på: 12. aug, 2009, 23:24 »
!!!NEI!!! neineieieneineineienieneieienininieniiiiiiiiiiiiiiiiiii aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvv fuck!!! den er over for i år! T.T neste begivenhet... bursdag og jul så og si rett etter hverandre !YES! for oss som har bursdag i desember!^^

men ja gir vel den hmmmmmmmmmm...... har fått masse klær som er totalt min faggy, kule (ayeah i said im cool and i stick with that remark), emo (cuts self), self destructiv (faen skrivleif), suicide, og alt annet en diskre stil vil jeg mene... og at jeg har vært i slkottland, kjørt fly for første gang i mitt liv, holder på med mope-lappen nå, og har klart meg bra med noen tegninger som jeg må få opp på en måte et sted! og skal vel prøve å få kjøpt meg en skanner... jeg har vært jævlig mye med mine beste venner!^^
og kjøpt meg epice Zelda The Twilight Princes Plakater, samt en med døden og noen ulver!^^
så med tanke på det som har skjedd og er gjort og det som er igjen så gir jeg min sommer en 7 med en forventet oppgang til 8 for det som er igjen!^^

Chet

• Gjest
« Svar #5 på: 13. aug, 2009, 01:02 »
Sommeren har vært grei nok.. For lite fint vær, but anyway  [ureshii]
Har ikke vært altfor aktiv, men jeg har kost meg en del =3

Gir sommeren her en 6/10 siden jeg har opplevd bedre  [laugh]

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #6 på: 13. aug, 2009, 19:50 »
Emh, sommeren har egentlig vært helt grei. Eg kunne hatt det bedre, iThink, har opplevd bedre.
Men ett par ting trekker opp ^^ Så eg vil si 6/10. Eller kanskje 6,5/10 O:

Klikketiklikk :D

Raywolf

• Gjest
« Svar #7 på: 16. aug, 2009, 16:17 »
--slettet--

Farejobaldo

• Fur
  • *
  • Svensksak
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. aug, 2009, 16:20 »
7/10
Dåligt: Fick inget jobb i sommar, så jag har inga pengar nu :(
Bra: Var i skåne hela förra veckan, tillsammans med fem andra furries

"Måhända vet jag inte vad jag talar om, men jag vet i alla fall att jag har rätt!"

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #9 på: 23. aug, 2009, 15:46 »
Sommeren har vært grei. Veldig opp og ned; oppturene har vært ganske høye og nedturene var ganske lave, og jeg er ganske fornøyd alt i alt. Fikk henge litt med Fangz og Regandor, ellers var jeg ganske usosial hele ferien. Har fåt bygget en del på studioet; det liker jeg veldig!

Nå er det tilbake på skole: klassa mi virker bedre enn i fjor, selv om det kanskje ikke skal mye til så ser jeg positivt, uh, mer positivt på dette skoleåret enn i fjor! Det er da noe? Dessuten får jeg spille gitar, piano også får jeg synge. Spille trommer litt også, tilogmed! Ikke så ille til å være skole. Det er littegranne surt å begynne på VG1 igjen, men det er desidert verd det om jeg blir en bedre gitarist og sanger av dette og kanskje jeg tilogmed blir en bedre låtskriver!
« Siste redigering: 23. aug, 2009, 15:48 av TrashWolf »