#skyldig
Iallefall når det kommer til nettsurfing, total junkie når det kommer til akkurat det, vel hadde nok aldri funnet dette stedet om jeg ikke hadde vært for det da.
Klarer ikke personlig å fordra folk som må surfe på facebook på mobilen konstant selv når de har besøk, føler og at folk ofte er så opphengt i det sosiale rotteracet at det virker umulig å få noen genuin form for kontakt med dem, eh føler at det har vært litt sånn alltid, istedet for å klare å gjøre noe sammen så blir det litt for ofte let's watch a moviefilm så trenger ingen å anstrenge pappen for å gjøre noe "sosialt" sammen.
Hjelper heller ikke at jeg føler til vanlig at jeg ikke vil dele tankene mine med andre, har p.g.a. visse livserfaringer utviklet nokså kyniske personlighetstrekk og er generelt ganske tilbaketrukken, har iblant hatt tankene at jeg helst ikke vil tilbringe noe tid med folk i det hele tatt.
Men dette forumet har fått meg litt på andre tanker, føles så rart ut, og det virker som det blir verre/bedre jo mer tid jeg tilbringer her.