Skrevet av Emne: Er det noe multiplayer spill eller online spill dere liker å spille  (Lest 3791 ganger)

Derek

  • Gjest
Jeg savner mye av de gamle multiplayer spillene da folk gikk på besøk til venner for å spørre om 2 player i et spill, kan forsåvidt gjøre det enda. Men mye er erstattet av online på en måte. Men det er uansett kjempe gøy å spille i lag sammen uansett :D

Hva slags spill liker dere å spille, enten det er MMORPG, Online spill eller multiplayer.
Jeg synes "Hogs of War" PS1 høres ut som et morsomt spill til å invitere venner å prøve.
« Siste redigering: 29. jun, 2014, 22:10 av Derek »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
League of legends

World of Warcraft

Dota 2

Tera

Hearthstone

Starcraft

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Spiller som regel Anarchy Online, eller så funker CoD, BF eller Halo, og kanskje CS x3
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Spiller League of Legends, TERA, WoW (will be back in WoD), Hearthstone og Civ 5. Har akkurat fått Payday 2, men har ikke spilt det enda.

EDIT: minecraft.
« Siste redigering: 30. jun, 2014, 07:25 av Kosedragen »

Oxygen

  • Gjest
Spiller WoW, Guild Wars 2, og skal sikkert spille DOTA2 når jeg får ny pc.
Spiller også grand strategy da ^^ V2, EUIV, CKII, etc .

Grannigann

  • Gjest
Spiller WoW, Guild Wars 2, og skal sikkert spille DOTA2 når jeg får ny pc.
Spiller også grand strategy da ^^ V2, EUIV, CKII, etc .

Haha, Crusader Kings er det beste paradoxspillet! Like artig hver gang å ta livet av halve slekta fordi du har feil arving :P. Hvordan funker det på multiplayer med tanke på tiden, må alle spillerne være enig om å spole framover?

Online så spiller jeg mest BF4 for tiden.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Jeg spiller WoW (WoD pls), League of Legends, Minecraft, planla å kjøpe Guild Wars soon, Team Fortress 2, Left 4 Dead 2, Diablo 3, Starcraft 2, Smite, Dungeon Defenders, Garrys Mod, Terraria, Starbound og sikkert mer jeg har glemt.

Jeg er ikke så veldig glad i å spille spill som er nesten helt like det jeg har fra før, som Path of exile -> Diablo 3 med mindre det er en god grunn som ikke pay per. month som WoW -> Guild wars 2

Jeg har mer eller mindre slutta å spille videospill, fokuserer mest på tegning og trening jeg. Syns ikke de spillene jeg har er noe gøy når ingen har tid til å spille anyway, så jeg har bare gitt opp.

:p Men om det er noe helt spesielt jeg aldri har spilt før, så prøver jeg det gjerne!

Velvian

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
    • Vis profil
Spillte WoW, men stoppe til WoD kommer som det virker som alle har gjort her xD

Så hovedsaklig Minecraft, begynner bli kjedelig å spelle alene xP
Liker godt å bygge sånn passe massivt :3

Ellers er det en del random spell jeg har som jeg ikke spiller veldig ofte, Rust, Payday 2, League of Legends, 7 Days to Die, Chivalry, Far Cry 3, Gmod, L4D 1 og 2, Portal 1 og 2, Civ 5, TF2 ooooog Viscera Cleanup Detail xD