Hei Coast Wolf
Hva mer kan jeg skrive...
Jeg er en fyr som sagt fra Drammen er 25 år, blå grønne øyne, mørk blond. Føler meg noen ganger veldig blond
Er 186 cm høy og er kraftig, men er det ikke sånn man sier: It's more to love.
Er sjenert og tilbaketrukket når jeg møter nye folk, men det løsner fort etter hvert som man prater. Er veldig snill aldri vært i noe trøbbel, så ingen badboy her. Jeg jobber da, Med dårlig tidsplan, for ukene der kan være veldig tidlig, eller sent. Den kan også være fra veldig tidlig til sent eller motsatt, så når jeg er med venner, så er det mest i helgene, vis jeg ikke jobber helg. jobben går på og plage de som kjører bil, men frakte de som ikke orker eller vil kjøre fra A til c eller b. Jeg kjører buss.
Det med furry da, er ganske ny der. Ihvertfall det med fursuit å convention, og sånn som sånne sider som denne og som en annen siden jeg er medlem av furry4life. Men selve det med tegninger og det å tegne furries det har jeg drevet med siden barneskolen. Det var i fjor at Tellos fant meg på en side, hvor jeg var avbildet med en husky SpiritHood (en lue). Og da lurte han på om jeg var en furry, jeg skjønte ikke helt hva han mente. Så han viste et bilde av han med da hans fursuit, og da ble jeg helt frelst. Er det noe mer noen lurer på?
Bilde mitt av min fursona er det ikke jeg som har laget, men har beskrevet hvordan han skulle se ut til en Artist (tegner) Så han som har tegnet den heter Fluke.