Heisann:)
Er en 28 år gammel mann som bor ca sentralt i møre og romdal. Har forsåvidt ingen fursona (enda?), men kan vel si jeg er en person som er glad i dyr
Jeg har forsåvidt ikke hørt eller vist om furries før jeg så en artikkel i dagebladet for ikke så lenge siden. Var da jeg tenkte jeg kanskje skulle ta en dypere sjekk rundt dette, da gjennom IRC, forums og youtube. Må si jeg syns meste rundt dette virker kult
Jeg ser på meg som en aktiv gamer; BF4, WT, CIV, EU, TW™ etc etc. Ellers liker jeg å se filmer/serier som: Star Trek, Star Wars, The Big Bang Theory, Robot Chicken, Familiy Guy, American Dad, Futurama, South Park, TinTin, Asterix&Obelix, Simpsons, pixar/dreamworks/disney, Terminator... listen vil bli nokså lang, men de fleste klarer sikkert å se bildet her:P
Musikkfronten er nokså blandet. Har forsåvidt holdt min sjanger til 80 tallet (rock, pop, poprock), men klarer fint å høre på klassisk, pop punk, doowoop, eurodance, 60s, 70s etc.
Akkurat nå ligger vel mine favoritter på styx, journey, my chemical romance, litt Simple plan og Sum 41 etc.
Ellers liker jeg jo øl