Dette blir ganske spennende lesning :p
I lengre tid har jeg hatt dette problemet med at hvis PCen står på for lenge og blir brukt for mye så blir den treg. Jeg hadde forstått det hvis den bare ble treg, men i tillegg så slutter windows(og andre programmer) å funke skikkelig. Hvis jeg åpner et program så i mange tilfeller slutter det å laste, faller ned og blir borte. I noen tilfeller hvis jeg går inn på min datamaskin og skal til en av diskene mine så hopper den tilbake til min datamaskin.
Av og til når jeg rebooter så stopper den i boot screen. Dette fiksa jeg ved å rugge på lydkortet som sansynligvis synger på siste verset. Denne gangen funket ikke dette og en serie nye problemer har oppstått.
Hver gang jeg starter maskina så restarter den segselv etter 1 sec for deretter å gå til boot screen hvor den fryser 90% av gangene. De få gangene den kommer forbi så finner den ikke OS disk og slutter å laste.
I tillegg så har bios resatt så jeg får beskjeden at CPU is unworkable, press F1 to continue. Nå virker det som tastaturet ikke blir funnet så jeg får ikke trykt på F1.
PCen min har hat dette inkommende LENGE og jeg regner med jeg må sende den inn til service... Men det er så dyrt x.x Jeg må sansynligvis bytte ut ram, hovedkort og skaffe meg et nytt lydkort + betaling for service... -.-