Skrevet av Emne: Dele reiseutgifter til EF!  (Lest 5282 ganger)

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 992
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Dele reiseutgifter til EF!
« på: 13. des, 2008, 07:42 »
Da er det snart dukket for EF igjen og jeg har funnet en KJEMPEPRIS på flybilletter fra gardermoen til frankfurt.

Slik det ligger til nå så er prisen pr pers ca 1050 med fly tur-retur. Det jeg prøver å få til nå er en samreise så vi alle drar fra frankfurt den 25. og tilbake igjen den 31. august, noe sm betyr at vi tar early arrival og late departure options fra hotellet.

Vil dere ta del i dette så må vi ordne så 1050kr overføres til meg i slutten av desember og jeg bestiller billetter i en pakke. Trenger eposter fra samtlige slik at alle mottar billettinformasjonen. (kan være anbefalt at dere kontakter meg via IM. "cyberflee (AT) hotmail (DOT) com")


prisliste
hotell og con - 1600kr (med early arival og late departure) såvidt jeg husker er dette prisen.
fly - 1050kr (tur - retur)
evt medleie i leiebil - 600 - 1000kr

det er ikke obligatorisk å ta samreise utover flyet, men kan være greit å fylle en bil for å spare penger (5 - 7 stk - 600 - 1000kr).

Det jeg vil ha ut av denne tråden er å vite hvem som skal være med og også hvem som vil være med på flybillettene.

Jeg trenger tilbakemelding iløpet av desembern (ut over det kan jeg ikke garantere at vi får like billige billetter) Samtidig som billettene slippes til connet i januar så bestller jeg flyet.

for de som er nye og skulle være interesert, vi holder til mye i flokk og kan love dere at hvis dere vil kan vi vise dere rundt, være støttejul under connet til en hvis grad. Det er også fordelen med samreise, neon har gjort det før og vet hvordan.

jeg ønsker at samtlige skal mase på alle vennene sine i perioden fremover, få med folk på forumet og på EF, gi meg veldig rask tilbakemelding så jeg kan bestille snarest.

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Dele reiseutgifter til EF!
« Svar #1 på: 13. des, 2008, 07:50 »
Yeah yeah, du prata med meg på IRC, mate. Du vet svaret mitt alerede   [w-happy]

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Dele reiseutgifter til EF!
« Svar #2 på: 13. des, 2008, 12:15 »
Mener Joon har snakket med deg om denne saken? hm?

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Dele reiseutgifter til EF!
« Svar #3 på: 13. des, 2008, 16:50 »
Jeg har jo egentlig ikke noe valg da, så nerme deg som jeg bor så vil vel jeg bli hengt eller noe hvis jeg sier at jeg ikke blir med...
Dog, du vet jo at jeg vil bli med... har 1000, trenger bare 50 ;P

Da er iaf flyet i boks...

Joon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 58
  • Vulpes lupus ikaros
    • Vis profil
    • Joon's LiveJornal
Sv: Dele reiseutgifter til EF!
« Svar #4 på: 13. des, 2008, 18:55 »
Du glemmer å nevne fordelene ved å registrere et "større" reisefølge. Nemlig vekttillatelsen på bagasje. Vekttillatelsen er akkumulativ og individuelle bagasjeartikler blir ikke hengt ut dersom en person har en litt for tung koffert, mens resten av følget har holdt seg under den vanlige vektgrensa per pers - som da reddet meg fra ekstrautgifter sist.  :P

Forøvrig bør det også nevnes at tillatt antall personer i et egnet klasse B kjøretøy er 7 personer.
Jeg kommer til å leie bil i Tyskland, uten tvil, og om jeg da har et følge på 3 ekstra rufser (Wuffen er min faste navigatør) så kommer jeg nok til å leie en bil som rommer 7 personer - men jeg tror grensen for transport av personer, og deres bagasje, fra/til flyplassen blir stående ved 5 personer. Felix, Kal, Wuffen og jeg fikk oppleve at en stasjonsvogn ble litt liten, og i lengden ukomfortabel, sist - uten bagasje var det helt greit, men tilsynelatende fikk vi en stasjonsvogn som hadde nokså lite bagasjerom.  :-\

Så... Jeg kommer bare til å ha et mannskap av 3 rufser. Kal er førstevalg av matros... eller noe sånt. Gitt at han da skal på EF15...  :P
Vel anlendt på con'et kommer det jo til å bli plass til ekstra passasjerer, men - jeg trekker streken ved 5 faste personer, og da ved leie av en nokså stor bil (oppi gata av VW Sharan, Chrysler Grand Voyager, o.l.).
"I don't exist when you don't see me,"