Skrevet av Emne: Heeeeey :D  (Lest 3837 ganger)

Skittles

• Fur
  • *
    • Vis profil
Heeeeey :D
« på: 03. apr, 2013, 16:43 »
Hei, jeg er en jente som fyller 14 om 7 dager! :D Jeg bor da i Østfold og er en jente om er lett å bli venn med. Jeg har desverre ingen fursuit  [sad], men jeg ser etter en jeg kan få kjøpt HVER ENESTE DAG. ^^" Jeg har hatt fultendig dilla på furries i laaaaaaaang tid, og jeg har til og med valgt å skrive om det i fagartikkelen min som skal leveres i morgen [eek]
På fritiden min driver jeg med: gitar, sang, dans, furries (ofc), og maaaasse annet :P Jeg sitter ALT FOR MYE ved pc'n 0.0
Hvis du vet om noen (evt. deg) som kan selge meg en fursuit for noe under 3 000 kr: SI IFRA! :3
Vel.... Det er bare å spørre meg om forskjellige ting du lurer og jeg kommer til å svare ;)
Baiiiiii :D
I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3

Pax

• Senior Fur
    • Vis profil
Sv: Heeeeey :D
« Svar #1 på: 03. apr, 2013, 17:21 »
haaai Skittles ^^/
15 år, jente, akershus, har ikke Fursuit ennå jeg heller men har planer om og kjøpe en etter konfermasjon c: spiller også gitar, men synging har jeg lagt på hylla xD

Exodai

• Hyperaktiv Fur
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #2 på: 03. apr, 2013, 17:21 »
Hei og velkommen til Norpaws, yay for Østfoldinger!  [w-happy]

Må ikke ha fursuit for å være furry, trenger absolutt ikke å stresse med det.

Har du noen fursona forresten? Spent på å se hva det er!
FurAffinity          DeviantArt

Koob

• Senior Fur
  • Duran
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. apr, 2013, 18:16 »
Hei hei. Velkommen til Norpaws.

Når det kommer til fursuit, bør du egentlig vente litt til du har vokst ut litt mer. 3000 Kan være ok, men om det går over den prisen så bør du nok vente til du har vokst mer.

EHåper jeg du kommer til å trives her.

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. apr, 2013, 19:19 »
haha hellu ^^ og hva gjør du på pcen siden du sitter så mye på den? ^^ (sitter selv altfor mye på pc men oh well x3) og fursuit bør du kanskje vente med til du både har penger og har vokst ut ^^ har selv både råd til og lyst på men vet ikke helt om jeg skal kjøpe pga vokser still x3 så mitt råd er å vente ^^ + avhengig av hvor lang osv du er kan det bli dyrt x3 er jo selv ca 186 og 16 år men vokser still x3 så penger og vokst ferdig ^^ PS skittles er dritgode x3

Skittles

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. apr, 2013, 19:32 »
haaai Skittles ^^/
15 år, jente, akershus, har ikke Fursuit ennå jeg heller men har planer om og kjøpe en etter konfermasjon c: spiller også gitar, men synging har jeg lagt på hylla xD
Hehe :3 Jeg har en youtube channel hvor jeg skal begynne å legge ut en haug med covers og egne sanger og masse randome dritt etterhvert xD Kan sende deg den i egen melding hvis du er interessert ;)

Skittles

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. apr, 2013, 19:33 »
Hei og velkommen til Norpaws, yay for Østfoldinger!  [w-happy]

Må ikke ha fursuit for å være furry, trenger absolutt ikke å stresse med det.

Har du noen fursona forresten? Spent på å se hva det er!
Nei, beklagelighvis har jeg ingen fursona  [sad]
Skal pröve å få lagd meg en eller kjöpt en etter hvert :P

Skittles

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. apr, 2013, 19:35 »
Hei hei. Velkommen til Norpaws.

Når det kommer til fursuit, bør du egentlig vente litt til du har vokst ut litt mer. 3000 Kan være ok, men om det går over den prisen så bør du nok vente til du har vokst mer.

EHåper jeg du kommer til å trives her.
Hey Kazookie, ja jeg håper det jeg og. Jeg tror denne siden er en side jeg kommer til å föle meg hjemme på :3 Alle på skolen tror jeg er psykisk gal fordi jeg liker furries D:

Sodax

• Overaktiv Fur
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. apr, 2013, 19:38 »
heeeeeeei på deg! :D

velkommen hit til norpaws :D
du kommer til å få det kjempefint her!

som jeg vet er det ikke så mange som seller fursuits under 3000 :\

har tenkt å bestille selv men visste ikke at det kostet nor rundt 8000 xD
¨
så jeg sparer hele tiden ! :D

Skittles

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. apr, 2013, 19:43 »
haha hellu ^^ og hva gjør du på pcen siden du sitter så mye på den? ^^ (sitter selv altfor mye på pc men oh well x3) og fursuit bør du kanskje vente med til du både har penger og har vokst ut ^^ har selv både råd til og lyst på men vet ikke helt om jeg skal kjøpe pga vokser still x3 så mitt råd er å vente ^^ + avhengig av hvor lang osv du er kan det bli dyrt x3 er jo selv ca 186 og 16 år men vokser still x3 så penger og vokst ferdig ^^ PS skittles er dritgode x3

Hey, Passera! :D Jeg sitter VELDIG mye på skype og facebook xD Nesten for mye på facebook... Tror jeg har fått over 200-300 venner på bare noen få mnd (2-3 tror jeg) xD Ja, jeg får vel vente D: Hvis jeg kjöper meg noe om ikke så alt, alt, aaaaalt for lang tid blir det bare et partial. :P P.S: Hvorfor tror du jeg har valgt det som både: Furname, Shuffler-name OG kallenavn da? x3 Fordi jeg er drit god xD
Hahahaha.... For det kommer til å skje... xD

Skittles

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. apr, 2013, 19:46 »
heeeeeeei på deg! :D

velkommen hit til norpaws :D
du kommer til å få det kjempefint her!

som jeg vet er det ikke så mange som seller fursuits under 3000 :\

har tenkt å bestille selv men visste ikke at det kostet nor rundt 8000 xD
¨
så jeg sparer hele tiden ! :D

O.... M... G.... Jeg kommer aldri til å få kjöpt meg en... xD
Skal spare fra nå av.... jeg har..... 7 kr löst xD LOL hadde 100 kr akkurat i går... Hvor har de blitt av?! Dx
Gaaaaah... -.- Jeg er SJUKELIG dårlig til å spare! xD
« Siste redigering: 03. apr, 2013, 21:22 av Skittles »

Pax

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. apr, 2013, 19:53 »
Hehe :3 Jeg har en youtube channel hvor jeg skal begynne å legge ut en haug med covers og egne sanger og masse randome dritt etterhvert xD Kan sende deg den i egen melding hvis du er interessert ;)
det kan du godt c:

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 03. apr, 2013, 20:17 »
Hey, Passera! :D Jeg sitter VELDIG mye på skype og facebook xD Nesten for mye på facebook... Tror jeg har fått over 200-300 venner på bare noen få mnd (2-3 tror jeg) xD Ja, jeg får vel vente D: Hvis jeg kjöper meg noe om ikke så alt, alt, aaaaalt for lang tid blir det bare et partial. :P P.S: Hvorfor tror du jeg har valgt det som både: Furname, Shuffler-name OG kallenavn da? x3 Fordi jeg er drit god xD
[/quote]

haha okey er ikke så glad i facebook selv men skype er nice ^^ hha yeah partial går sikkert ann det og ^^ haha  pun intended? XD (du smaker og dritgodt? x3)

Skittles

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. apr, 2013, 20:41 »

haha okey er ikke så glad i facebook selv men skype er nice ^^ hha yeah partial går sikkert ann det og ^^ haha  pun intended? XD (du smaker og dritgodt? x3)
[/quote]
Det höres feil ut xD Haha x3