Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Fant ut via en telefonsamtale med Norwegian at flyruta de hadde satt opp, ikke var gjennomførbar. Så jeg måtte endte flyavgang til 06:30 fra Værnes, og ble deretter 500kr fattigere. Oh joy, way to go Norwegian >:
Tror du? Jeg trodde den var kjempefull.... Hvis noen vet sikkert, hadde jeg sagt veldig stor pris på å få høre om det, for jeg er vilt stressa over akkruat dette...
hvis den mot formodning sku være full så kommer ikke han Canadiern som var her til å reise med bussen likavel. så kan jo late som du er han da allerede er registrert og ikke har avregistrert seg ^^
Skal ta Lillehammer toget som går fra asker kl. 7. Reiser med heggedal gjengen x)
Sitat fra: Kaoskatten på 19. aug, 2013, 17:01Tror du? Jeg trodde den var kjempefull.... Hvis noen vet sikkert, hadde jeg sagt veldig stor pris på å få høre om det, for jeg er vilt stressa over akkruat dette...Berlin Schonefeld: 52 (52%) det er en buss med 56 seterå det er kun 3 som ikke har valgt flyplass - så da burde det være plass Sitat fra: Gray Fang på 19. aug, 2013, 18:08hvis den mot formodning sku være full så kommer ikke han Canadiern som var her til å reise med bussen likavel. så kan jo late som du er han da allerede er registrert og ikke har avregistrert seg ^^Det er jo greit å vite også. Da burde det ikke være no problem, Mittens