hehe, gud meg her og gud meg der. enten han/henne(for de som måtte mene det) finnes eller ikke, så gjør han ingenting.
Det er slik at skal man oppnå noe må man jobbe for det. enten det bare er ved å spille med på ett av skjebnens plot, eller ved å jobbe svetten av seg.
Selv fikk jeg meg nettopp en jobb bare ved å følge en hund som hadde slitt seg løs fra oppi gata. viste seg at den tilhørte en gammel mann som kunne trenge noen tjenester Gud eller ikke, min tro ligger i skjebnen X3
Sant nok roo. men det samme går også for ansvaret for suksess. hvilket ofte blir tilskrevet "gud".
Ja, det er mye gud meg her og gud meg der, men vi må respektere alle.
Du burde lese bibelen føre du basher den in til abyss.
Det at G ud ikke gjøre noe, sies også i bibelen. Jesus var det store han gjorde..Etter jesus, sa han til sitt folk at han -ikke- skulle dømme NOEN noengang..Den jobben var nå borte, og menneske skulle regjere ossen de ville uten at han skulle blande seg borti. aka, imo, han ga oss opp :p.
Men, jeg liker denne ekteskaps loven, har ikke noe i mot noe, men skal du gifte deg da..Gift deg borgelig, ikkke kirkelig, såpass respect burde du ha at du ikke skall presse noen som er religiøse til og gjøre ting de IKKE vil...Greit om du finner en prest som vil, og er enig med det uansett, og ikke på grunn av loven.