Skrevet av Emne: Hva bruker du å gjøre når du ikke gamer?  (Lest 10817 ganger)

FlameTheReadFox

• Gjest
Sv: Hva bruker du å gjøre når du ikke gamer?
« Svar #25 på: 08. feb, 2013, 06:00 »
Skype, skriver, JOBBER!!!, kjeder meg, ser på PC deler og dør av ensomhet...
WOW... jeg har et kjedelig liv, når jeg tennekr på det...

DUU har et kjedelig liv?
jeg har et trist liv D:
har jeg ikke pc vet jeg ikke hva jeg skal gjøre .__.

MouseClick

• Gjest
« Svar #26 på: 08. feb, 2013, 08:34 »
Ser oftest på en serie. Og siden jeg nesten ikke spiller, blir det mye titting x3

Logen Felxon

• Senior Fur
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #27 på: 09. feb, 2013, 09:05 »
Jeg spiller en del jeg ja selv om jeg ikke har pc til det.

Men når jeg ikke spiller så finner jeg frem en rableblokk for å tegne eller skrive på, men for det meste så prøver jeg å finne folk å gjøre dette sammen med, dvs folk som ikke har noe i mot at jeg sitter å lager krusseduller om til dyr eller blobs.
Og jeg ser en del film/serier, jeg er også ofte ute å prøver å lage den perfekte Dungeons and dragons gruppa og så langt så ser det ut til at jeg har lykkes der, er jo ett spill det også men, er nå en annen måte å spille på :P

Jeg jobber også for tiden på en barnehage så er der ca 3-7 timer hver dag og passer på små kreaturer av randomness.

Mitt syn på spill er 'noe gøy å gjøre' men har en del venner som er i G2W (Game to win) sjangeren og kjæresten min er helt der også. Er litt rart å spille med dem siden de rager usakelig mye når de taper...

Men, er litt åpen for å prøve nye ting, som for eksempel fant jeg ut at jeg likte å kontaktsjonglere, og jeg digger poi.
Som er mest kjent i formen at du har noen dioder på ett tau og har vekter på dem og lager nice mønster ut av dem... Ja teknisk sjonglering med tau er en ting... :P
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

killerfoxdudes

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. feb, 2013, 14:30 »
Jeg bare nevner det, men det ser ut til at de fleste som er på norwegianpaws er 16-24 eller noe sånt. Er det noen som kan fortelle meg hvorfor egentlig?
ehhh....What is the meaning of life? well i haven't figured it out yet :p

Tirga

• Senior Fur
  • Not used
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. feb, 2013, 14:53 »
Når jeg ikke sitter og gamer, så:

Sitter jeg her og Programerer...
Eller, Bare surfe på FA x3
Sefølgelig leser jeg litt på kjemi også, men det er bare når jeg sitter fast med alt det andre...  [razz]
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Laurence

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #30 på: 13. feb, 2013, 16:31 »
Jeg bare nevner det, men det ser ut til at de fleste som er på norwegianpaws er 16-24 eller noe sånt. Er det noen som kan fortelle meg hvorfor egentlig?

Veldig godt spørsmål, havner selv utenfor den age bracketen du har satt i allefall, men svært få "pelser" lokalt.

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #31 på: 13. feb, 2013, 18:28 »

Hvis du lurer så lag en egen topic på det. Best å holde enkelt tråder "on topic" :)

Ziggy Wolf

• Über Fur
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
« Svar #32 på: 14. feb, 2013, 16:24 »
Har nesten ikke tid til å game, driver å rydder og vasker og støvsuger og passer valp.
Men driver også med bueskyting, middelalderverksteder.
For tiden holder jeg på å gjøre klar 2 foredrag til Nordicfuzzcon og masse tegninger som folk har comisha av meg.

Vee

• Aktiv Fur
  • **
  • The Orange Fox
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. feb, 2013, 19:14 »
Jeg spiller utrolig lite. Men blir endel programmering og IRC, og kaffe på kafén ;3 Ellers turer jeg rundt til venner!

Ulvi Yuitza

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #34 på: 26. mar, 2013, 06:42 »
Spiller ikke så mye i fritiden. Selv om jeg har 220+ PS3 spill. Bare mister interessen (Vil fremdeles prøve å bli ferdig med dem). Så jeg bruker å se litt på Youtube om dokumenter fra USA, som inneholder kriminal saker (er veldig mye inne på gamle historier om serie morder!), Pewdiepie og Markiplier. Og noen ganger ser jeg litt på VG.no for å lese litt om nye nyheter eller gamle nyheter.  [laugh]
Life is too short. Enjoy it to the fullest. Keep doing what makes you happy~

Dwoofie

• Gjest
« Svar #35 på: 26. mar, 2013, 17:52 »
Når jeg ikke gamer, så...

Går jeg en tur
Småtrener
Daglige ting alle gjør (sove osv. så slipper jeg ta med alt av det)
Skriver med folk
Sjekker mange forskjellige nettsider, enten for nyheter, eller morsomme bilder.
Anime/TV-serier
Ser hva som skjer i huset
Sjekker matskapene ofte selv om det ikke kommer ny mat for hver gang
Og av og til sitter jeg bare og tenker forferdelig merkelige scenarioer, eller ting. Sånn som hvordan livet hadde vært uten plastikk. Eller hvis glass ikke fantes heller.

Issah

• Aktiv Fur
  • **
  • Rat. Ratface.
    • Vis profil
« Svar #36 på: 06. apr, 2013, 19:55 »
Det er rart hvordan tiden flyr uansett, egentlig.

-Hører ALLTID på musikk
-Prowler rund tpå nettet, alltid morro å støtte på fargerike og interessange, folk!
-Tegner
-Et eller annet som ikke har med data å gjøre. Sykle, kjøre, gå tur med bikkja, vaske noe, whatevs. Though sjeldent :p