Skrevet av Emne: Tegnemeet lørdag 28. jul - 13:00 - outland kirkegata - oslo  (Lest 3366 ganger)

Tellos

• Administrator
  • Senior Fur
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Heisan.
Litt kort varsel, men blir tegnemeet nå kommende lørdag på Outland. Blir bare en rolig og avslappet seanse med deling av erfaringer, litt hjelp og assistanse for se som ønsker dette. Det er åpent for alle så du trenger ikke være en god tegner for å delta.

Denne gangen forventer jeg ikke at det blir veldig stort, men tror nok det blir veldig trivelig uansett.
Ta med eget tegneutstyr så fremt du kan da jeg ikke vet hva som er tilgjengelig der.

Vennligst si fra å en eller annen måte om du kan delta så jeg får satt av plasser for oss

Så langt er det 10 sikre som kommer ++

BTW dette er en remake av posten som ligger på furmeets underforumet, for de som ikke har tilgang der.
« Siste redigering: 27. jul, 2012, 12:40 av Tellos »

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
Jeg kommer! Tar med veninna mi som er interessert i furry fandomen, jeg. c: Tegnesaker skal også taes med, både fra meg og hun. :3 Gleder meg!
Kamilrazee

Tellos

• Administrator
  • Senior Fur
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Beklager å purre her, men vil veldig gjerne ha med ferskinger så vel som kjente fjes og rekorden å rangere på tegnemeetet er 14 stk. Åpen dør policy. :P

Leophan

• Global Moderator
  • Über Fur
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Beklager å purre her, men vil veldig gjerne ha med ferskinger så vel som kjente fjes og rekorden å rangere på tegnemeetet er 14 stk. Åpen dør policy. :P

14? Var vi ikke over 20 sist gang?

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Jeg fikk med Viccy i hvertfall, hun er jo ganske ny! XD Ellers er de andre jeg kjenner på ferie ;A;

Eltanin

• Hyperaktiv Fur
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Tydeligvis skal jeg til byen i morgen O.o Får se om jeg titter innom. Er den store Outlanden rett ved Karl Johan?

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Tydeligvis skal jeg til byen i morgen O.o Får se om jeg titter innom. Er den store Outlanden rett ved Karl Johan?
Yup :)