Ser du er på EF, men håper at du leser dette når du er tilbake.
Jeg er veldig interessert i å commissione rett og slett en "ok / bra" sketch ref sheet for en husky sona jeg jobber på. Jeg er ikke helt gæren på hvordan alt skal være (body shape, pelslengde, slike ting), men er vel litt viktig siden planen er at det du lager til slutt skal være min ref som jeg kan utforske farger på osv.
Har ingen ønsker / formål om a ta credit e.l. for arten du evt. produserer, men jeg kommer til å "basic" fargelegge selv og uploade den fargede versjonen (der jeg fortsatt gir deg credit) slik at den kan brukes som ref for commissions o.l. Har noen eksempler som viser til detaljer o.l.
Dette er ikke en "det er mulig jeg ønsker dette"... men siden det vil bli _litt mer_ enn single character sketch til 18 bucks, med tanke på den klassiske sett fra siden, sett forfra, bakfra, og typ et "skjema" der jeg kan fylle inn farger jeg velger etter hvert som jeg jobber videre på sonaen, så vil jeg gjerne snakke med deg på skype / pm's om pris detaljer, linke "refs" og lignende.
Håper på positiv respons og sender deg en PM vedrørende denne posten ^^ Håper du har det bra på EF.