Eg relater litt til det Snøkrystal sier :3 Selv om eg aldri har gått med hale før, så har eg prøvd suit, og eg tror neppe eg kunne klart å gå i det for lenge ute blandt folk. x3
Men... Eg kunne sett for meg at eg kunne brukt det i en barnehage ellerno, gjort små barn glade og slikt ^^ Får en god følelse når små barn ler av vitsene mine
Og for å være litt off-topic: Prøvde å gå ute blandt folk med goggles idag! Vet, det kan'ke MÅLE seg med en partial eller suit eller whatnot, men eg følte noen blikk på meg. Mest av smårollinger, siden de som regel er ekstra flinke på detaljer. Så eg prøvde bare å slappe av, tok på meg øreplugger og hørte på musikk. Det gikk MYE bedre da, og etter en liten stund følte eg at det var mye mer komfortabelt :3
Sitter med dem på meg fortsatt, kjenner dem blir mer og mer knyttet til hodet mitt ^^, Så eg tror eg skal fortsette med å gå med disse! Etterhvert vil eg også bruke dem på hatten min, men for now må eg nok nøye meg med dette. Å ha på seg hatt når man har kort hår funker bare rett og slett ikkje. x)