Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Hahaha, så nettopp den friday animation videon din på youtube, haha lo godt xD
Velkommen til flokken Roxas. Sykt kule videoer du har.Og serriøst, hvorfor skulle folk bry seg fra eller til om du er furry.I alle mine år i fandommen har jeg aldri hatt noe problem med det, alle veit at jeg er furry er blity like naturlig å si som at jeg er langhåra eller hva enn. Sjefen min syns det var kult at jeg skulle på con med folk som kledde seg ut i dyrekostymer. Kunstlærern min syns det er en intresang kunstrettning fikk mye tips av han på å blande dyre og menneske anatomi. Og muttern syns det er kjipt at ikke jeg har fursuit til EF. Alle vennene mine tar hele furry greia som en selvfølge, og vi fleiper litt om det av og til. Er lissom ikke no jeg trøkker oppi trynet på folk, det er bare enda en ting jeg driver med.
Er i grunn ganske ny innen furry, synd om vennene dine ikke liker det, tror ikke mine vet hva furry er, men de synnes tegningene er kule, slet med selvtilitten før, men nå gir jeg egentlig f, går med hva jeg vil og liker hva jeg vil, kule videoer ^^
He he uttfor Samfundet yeah, kjenner igjen den, har alltid hengt med outsidere.Og tøffe venner vell har hengt i blackmetal miljøet, he he. Var punker på ungdonskolen og lol.Skal subscribe på kanalen din seff. Oh btw er lillesøstra mi "gnir hodet på Flame"