Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
er hun skummel? hun har nemlig truet med å fylle sengen min med sjokolademelk kartonger mens jeg sover >_>
Sitat fra: Skarpen på 20. mar, 2011, 07:16Sitat fra: Velvian på 18. mar, 2011, 21:31Bjerkely folkehøyskole, med Norges eneste tegneserie linje, samme som FreesTyler. er hun skummel? hun har nemlig truet med å fylle sengen min med sjokolademelk kartonger mens jeg sover >_>Ja, kjempe skummel, du som ska dele rom med ho på EF sant?Du er screwed xPNeida, ho er herlig ^^
Sitat fra: Velvian på 18. mar, 2011, 21:31Bjerkely folkehøyskole, med Norges eneste tegneserie linje, samme som FreesTyler. er hun skummel? hun har nemlig truet med å fylle sengen min med sjokolademelk kartonger mens jeg sover >_>
Bjerkely folkehøyskole, med Norges eneste tegneserie linje, samme som FreesTyler.
Sitat fra: Velvian på 21. mar, 2011, 12:22Sitat fra: Skarpen på 20. mar, 2011, 07:16Sitat fra: Velvian på 18. mar, 2011, 21:31Bjerkely folkehøyskole, med Norges eneste tegneserie linje, samme som FreesTyler. er hun skummel? hun har nemlig truet med å fylle sengen min med sjokolademelk kartonger mens jeg sover >_>Ja, kjempe skummel, du som ska dele rom med ho på EF sant?Du er screwed xPNeida, ho er herlig ^^sover hun med kniv under puta? :<
Kniv? oppgrader det til bazooka så snakker vi XD
Sitat fra: FreesTyler på 22. mar, 2011, 14:17Kniv? oppgrader det til bazooka så snakker vi XDHåper ikke du er en morgengretten person da.Mumle mumle... **fuglekvitring** **boom** mumle.. fugl.. mumle..
Hahaha XD Nei, jeg er vanligvis ganske så glad fra morgen til kveld.