Ønsket bare å spørre om noen på dette forumet har sett noen av BBCs fantastiske serie om Sherlock Holmes? Tror det er den beste serien jeg noensinne har sett! Så første episode av tredje sesong live på BBCs nettsider i går kveld, og måtte se den igjen i dag fordi den var så utrolig bra! Den har både deler hvor du kan le, deler hvor du kan gråte samt mange minutter med action! Den er unik i måten de portretterer tanken til Sherlock, du vil definitivt ikke se dette i noen annen Sherlock film/serie! Hver episode er rundt 1 time og 30 minutt, en liten film i moderne regning.
Om du ikke har sett alle, anbefaler jeg at du starter fra begynnelsen og følger den logisk hele veien gjennom. Handlingen endres gjerne i løpet av en episode, og om du f.eks. går å ser første episode av tredje sesong vil du sannsynligvis ikke ha glede av å se de tidligere episodene senere. Du kan lett søke opp online versjoner som du kan se gratis på nettet!
Gleder meg allerede til neste episode kommer ut (søndag)! Ellers kommer første episode av sesong 2 ut i Norge i morgen kveld på NRK, hvis du trenger teksting/ikke orker å søke den opp online. ;P Men som sagt, jeg anbefaler å se dem kronologisk!