Skrevet av Emne: Den nye meg  (Lest 4734 ganger)

claws

• Fur
  • *
    • Vis profil
Den nye meg
« på: 14. mar, 2011, 13:16 »
Hei [w-happy]

Jeg har endelig blitt bedre kjent med meg selv... Jeg tørr og gå litt ut med min legning som homofil... Jeg er 14 år og bor på Askøy i Bergen. Har begynt å spille pkmn gold... Jeg følte meg ganske aleine og utelukket fra samfunnet, og lenge har jeg hatt drømmer om å gå over til dyreverden. Men har ikke fått gjort noe med det inntil idag da jeg ble medlem her på Norwegian Paws. Jeg er ganske N00b når det gjelder alt her, så har sikkert mange dumme spørsmål :P Men håper jeg blir bedre kjent med alle her. /hug

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
Sv: Den nye meg
« Svar #1 på: 14. mar, 2011, 13:36 »
Hei (igjen?)

Just for starters; Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar trur jeg den var :P
Så det er bare å spørre i vei egentlig, men kanskje helst se litt rundt, se på eventuelle FAQs eller lignende. :)

Må si du er tidlig i gang... Eller kanskje det bare er jeg som ikke fikk internett fult så tidlig x3
Men uansett; Velkommen. Her skal du ikke ha noen grunn til å føle deg alene og utelukket (vil jeg tro), bare se deg om, delta i diskusjoner og ligende og bli bedre kjent ^^
Bare oppfør deg normalt og du skal nok se at vi er veldig hyggelige av oss ^-^

Take care and have fun.
« Siste redigering: 14. mar, 2011, 14:06 av Snøkrystal »

AndyPandy

• Gjest
« Svar #2 på: 14. mar, 2011, 14:06 »
Ey yoh! (igjen?)

Håper du får det flott her og treffer likesinnede du kan snakke ut med ^^

Freke

• Senior Fur
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
« Svar #3 på: 14. mar, 2011, 14:14 »
Hewo

hvis du noen gang trenger noen å prate med om noe som helst er jeg tilgjenglig på skype, ellers så er jo ikke jeg den eneste du kan prater med heller tenker det er mange her du kan prate med sånn sett x3

poke meg hvis det noen gang er noe
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

claws

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. mar, 2011, 14:31 »
Takk. Det varmer meg.. hehe ja er vel kansje litt tidelig, hehe. Men tror dette blir ett godt og trygt sted for meg fremover... ^^

Freke

• Senior Fur
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
« Svar #5 på: 14. mar, 2011, 14:33 »
Takk. Det varmer meg.. hehe ja er vel kansje litt tidelig, hehe. Men tror dette blir ett godt og trygt sted for meg fremover... ^^

vell jeg har aldri følt meg mer hjemme enn jeg har gjort her ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. mar, 2011, 16:41 »

vell jeg har aldri følt meg mer hjemme enn jeg har gjort her ^^

Sant det ^^
Jeg må si at du forsatt må være forsiktig med hva du legger ut av personlig informasjon.
men det vet du vel alt claws ? :P

Svinepelz

• Gjest
« Svar #7 på: 14. mar, 2011, 18:29 »
Velkommen ja!
Du kommer nok til å finne deg til rette her ja.

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #8 på: 14. mar, 2011, 18:44 »
hei og velkommen [w-happy]

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #9 på: 14. mar, 2011, 19:58 »
Hei hei.

Hvordan kom du over forumet?
Du får ta en rask tur å lese over FAQen våres.
Ellers så bare spør. Vi har mange forskjellige folk her, så det finnes garantert noen som kan svare for seg.

Lord_Leo

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 14. mar, 2011, 20:43 »

Hei og velkommen skal du være :)

Alle over meg her har poengtert at det er bare å spørre. Mange mange her som er mer en villige til å svare på alle spm små og store, og som sagt ingen dumme spm osv ;)

Bare å titte rundt for å få en generel følelse av ting. Skulle du føle at noen spm du har er "dumme" eller at det er flaut, så er det en PM funksjon for komunikasjon mellom kun deg og en annen.

Så hva mer kan du si om deg selv da? Tro meg, mange som deler samme interreser her, uansett hva det måtte være.
Som sagt, bare å spørre og igjenn velkommen :)
Where do you want it, in the head, or the chest?

renawolf Ookami

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
    • Deviant
« Svar #11 på: 14. mar, 2011, 21:34 »
hallo og velkommen [ureshii]
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Awite

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #12 på: 14. mar, 2011, 22:08 »
velkommen skal du være, er nå bare å si ifra eller spørre hvis det skulle være noe ^^

go pokemanz : p

oh, forresten. funnet en fursona som du er komfortabel med enda? eller kanskje ikke kommet så langt, ikke noe stress hehe. ^^

Miksn

• Aktiv Fur
  • **
  • Meow~
    • Vis profil
« Svar #13 på: 14. mar, 2011, 23:02 »
Hei og velkommen hit! :3
Håper du finner deg masse nye venner og trivelige folk her og prate med  [w-happy]
:3

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen claws!
« Svar #14 på: 15. mar, 2011, 23:29 »
Hei og velkommen til forumet, (nye) claws! Håper du trives her og at vi får se mer til deg fremover. Selvfølgelig bare å spørre hvis det skulle være noe.