Skrevet av Emne: Aiiiii, ouch...  (Lest 5524 ganger)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Aiiiii, ouch...
« på: 31. jan, 2011, 00:25 »
Kom over denne her etter litt frisurf:

http://www.nedsig.no/v/kjæreste-nedsig-2/

Eg er stum.
Kom med innspill! Hva hadde dere gjort i denne situasjonen hvis du var jenten?
Enn om du var gutten?
« Siste redigering: 31. jan, 2011, 14:25 av Zaty »

Klikketiklikk :D

RefleXio

  • Gjest
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #1 på: 31. jan, 2011, 08:46 »
Kom over denne her etter litt frisurf:

http://www.nedsig.no/v/kjæreste-nedsig-2/

Eg er stum.
Kom med innspill! Hva hadde dere gjort i denne situasjonen hvis du var jenten?
Enn om du var gutten?

Om jeg var jenta i denne situasjonen: Prata me'n, prøvd å fiksa opp i det.
Hadde det faktisk skjedd ting mellom disse to, og om det ikke hjalp å prate om det, så hadde jeg bare droppa det. Det er ikke en særlig god følelse å kjenne på at du veit typen din har høvla over noen andre. Jeg hadde ikke takla det, ihvertfall.

Vet ikke om jeg kunne satt meg selv i guttens posisjon, siden jeg ikke har vært der før (og glad er jeg for det). Menneh.. Ville ihvertfall satt meg ned før det i det hele tatt skjedde noe for å prate om det, at "du som partner" ikke tilfredstiller meg og mine behov/det føles ikke riktig/jeg klarer ikke leve sammen med deg lengre. Tror i såfall dette ville vært situasjonen her, da.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #2 på: 31. jan, 2011, 09:01 »
that guy got powned.

jeg hadde blitt litt småforbanna i øyeblikket. prøvd å roe meg ned, derretter snakka med tha guy.

å sette meg i tha guy's situasjon blir litt værre for meg xD //erliksomikkeenguttrrrr

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #3 på: 31. jan, 2011, 09:05 »
Om jeg hadde vært i jentas posisjon, hadde jeg neppe takla det. Utroskap er noe av det verste jeg veit om.
Jeg hadde prøvd å snakka med typen om det, og om det faktisk viste seg å være sant og om han evt.ikke angret eller noe i den duren, så hadde jeg droppa det.


Jeg ser ikke meg selv i guttens posisjon, det er overhodet ikke noe jeg kunne funnet på å gjøre.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #4 på: 31. jan, 2011, 09:09 »
Om jeg hadde vært i jentas posisjon, hadde jeg neppe takla det. Utroskap er noe av det verste jeg veit om.
Jeg hadde prøvd å snakka med typen om det, og om det faktisk viste seg å være sant og om han evt.ikke angret eller noe i den duren, så hadde jeg droppa det.

Er enig i denne. Han ble pretty much Eid, og jeg hadde ikke akkurat hatt så mye til overs, så jeg hadde nok stikki fra han.
Utroskap er no av det værste, og når han i tillegg juger så det renner av han live, så hjelper det ihvertfall ikke på.

Justice!  [ureshii]

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #5 på: 31. jan, 2011, 11:37 »
Håpe han for smak, kan itj bare hellj på sånn. :p

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #6 på: 31. jan, 2011, 11:46 »
Siden jeg sitter her med kun tilgang til gamle laptopper med flash 5 og dermed av en eller annen grunn ikke får med meg hva som skjer på den linken. Kan noen komme med en liten TL;DR versjon?

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #7 på: 31. jan, 2011, 11:56 »
Siden jeg sitter her med kun tilgang til gamle laptopper med flash 5 og dermed av en eller annen grunn ikke får med meg hva som skjer på den linken. Kan noen komme med en liten TL;DR versjon?

Ei jente/dame ringe inn te "NRJ Morgenshow" kor ho fortælle om att ho fant en lapp me damenavne "Gry" i bukselomma te kjæresten ætter han hadd vorre ut på byn. Dame host-en ringe kjæresten te innringern å utgir sæ for å vær Gry, han bit på å bli me på en avtale om å træffes den kvelden. Han påsto å te Gry att han ikke hadd kjæreste. Dama hannes kom på tråden å han bynt å bannes litt (eller nå sånt) når dæm prøve å spør han om ting, si han hade å lægg på.

There you go! [w-happy]

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #8 på: 31. jan, 2011, 12:09 »
He, he, he... Mener det er som fortjent jeg. :P
Men jeg synes hun burda ha snakka med han personlig først da, det er nemlig ganske lett å se på folk om de lyver hvis de blir så tatt på senga på den måten.

zandzpider

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #9 på: 31. jan, 2011, 12:24 »
oisann :P

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #10 på: 02. feb, 2011, 15:05 »
snakke først og så løpe etter han


Gutten:
høre på hva hun si og så løp opp i et tre.

 synds at hun ikke helt fortjenne en sånn idiot man må holde seg til en dame om gangen.
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

RefleXio

  • Gjest
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #11 på: 04. feb, 2011, 14:30 »
synds at hun ikke helt fortjenne en sånn idiot man må holde seg til en dame om gangen.

Kommer helt an på forholdsformen, polygyni/polyandriforhold har også vist seg å fungere :P
I dette tilfellet ser det ikke slik ut, da..

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #12 på: 05. feb, 2011, 14:30 »
Hehe, ser at de fleste holder med jenta, og er enig i at det gutten gjorde var MEGAdumt.

Men det eg tror de fleste overser her, er hva jenta gjorde mot gutten. Hun hadde jo såklart all grunn til å være mistenksom. Og denne lappen med Gro på var faktisk noe. MEN.

1. Hun ringte til NRJ Morgenshow og hang ham direkte ut. Han er merket for livet av alle som hørte på showet da.
2. Hun fikk dem til å ringe ham og utgi seg for å være en sexlysten Gro. Uten den samtalen hadde han sikkert ALDRI sagt det han hadde sagt, for alt vi vet ville han aldri blitt oppringt av Gro at all, og det var rett og slett ondskapsfult gjort å narre ham på den måten.
3. Utifra det de sier, så virker det ikkje som om jenta har helt "friske grønnsaker i skåla" ellers. Det virker som om dette paret har vært på randen av å slå opp lenge, at least mange krangler. Dette er spekulasjoner, men absolutt verd å ta med i beregningen på grunn av det gutten sa i telefonen.
ForEks. eg ville ikkje helt stolt på min dame om eg fant henne snokende i bukselommene mine etter info hver dag. x3

Så ja, de er begge to HELT på bærtur, vil eg si. Hva sier dere da? Fortsatt all trøst til jenta som ikkje engang virket sjokka? Kom med kommentarer :3

Klikketiklikk :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #13 på: 05. feb, 2011, 19:47 »
Hehe, ser at de fleste holder med jenta, og er enig i at det gutten gjorde var MEGAdumt.

Men det eg tror de fleste overser her, er hva jenta gjorde mot gutten. Hun hadde jo såklart all grunn til å være mistenksom. Og denne lappen med Gro på var faktisk noe. MEN.

1. Hun ringte til NRJ Morgenshow og hang ham direkte ut. Han er merket for livet av alle som hørte på showet da.
2. Hun fikk dem til å ringe ham og utgi seg for å være en sexlysten Gro. Uten den samtalen hadde han sikkert ALDRI sagt det han hadde sagt, for alt vi vet ville han aldri blitt oppringt av Gro at all, og det var rett og slett ondskapsfult gjort å narre ham på den måten.
3. Utifra det de sier, så virker det ikkje som om jenta har helt "friske grønnsaker i skåla" ellers. Det virker som om dette paret har vært på randen av å slå opp lenge, at least mange krangler. Dette er spekulasjoner, men absolutt verd å ta med i beregningen på grunn av det gutten sa i telefonen.
ForEks. eg ville ikkje helt stolt på min dame om eg fant henne snokende i bukselommene mine etter info hver dag. x3

Så ja, de er begge to HELT på bærtur, vil eg si. Hva sier dere da? Fortsatt all trøst til jenta som ikkje engang virket sjokka? Kom med kommentarer :3

Jeg er enig med deg. Begge to er nok helt sikkert litt på bærtur :P
For å svare på et eller flere av punktene dine;
1. Han fortjente å få seg hengt ut xP Ingen er hypp på en som cheater. Selv om han forandrer seg, så er det greit at man har fått en advarsel om vedkommende. (kanskje litt ekstremt :P)
2. Han hadde kanskje aldri sagt det han hadde sagt om den samtalen ikke hadde funnet sted, men hva da face-to-face med en annen jente?
Tviler litt på at han ellers hadde latt være å holde seg i skinnet :P
3. Det punktet, kan være litt bob bob egentlig. Det kan være at de har vært litt ute på kanten i det siste.
Dessuten er det ikke alltids like ille om kjæresten er mistenksom.
Det kan tyde på to ting;
1. han/hun stoler ikke på deg. Eller 2. Han/Hun bryr seg såpass mye om deg, at han/hun er redd for å miste deg til fordel for en annen en.

Ellers vil jeg egentlig si at det er mange par der ute, som er helt på bærtur, som har lagt opp forholde på (etter hva jeg mener) feil grunnlag, et grunnlag som egentlig ikke vil holde seg stabilt veldig lenge.
F.eks; Utseende og/eller sex. Hvor lenge vil det holde seg? Man vil ikke ha det samme utseende hele tiden, og sex er noe som avtar etter så og så mange år.
Det er et av områdene jeg kaller feil grunnlag :P Det er så klart ikke noe negativt i det, men det blir litt feil om hele grunnlaget ligger der, og ikke noe på f.eks interesser eller personlighet.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #14 på: 05. feb, 2011, 23:16 »
Spørs virkelig om han fortjente det. Han hadde jo virkelig ikkje gjort noe som helst, hele den telefonsamtalen var det jo som fikk det til å "blomstre". Han sa jo tilogmed noe som "trodde ikkje du kom til å ringe MEG! *sjokk*"  <- ikkje ordrett, så ikkje noe flame på det takk xD

Om han ville holdt seg i kinnet eller ei en annen gang kan vi dog ikkje svare på. Men som sagt, så har det vært seriøs mangel på både tillit fra jentas side og generell kommunikasjon fra dem begges side. Og uthenging på ett radioshow syns eg var å ta i litt.
I be looking at both perspectives jah.

Also:

F.eks; Utseende og/eller sex. Hvor lenge vil det holde seg? Man vil ikke ha det samme utseende hele tiden, og sex er noe som avtar etter så og så mange år.
Det er et av områdene jeg kaller feil grunnlag :P Det er så klart ikke noe negativt i det, men det blir litt feil om hele grunnlaget ligger der, og ikke noe på f.eks interesser eller personlighet.
True true ;3 Oh so true.

Klikketiklikk :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Aiiiii, ouch...
« Svar #15 på: 05. feb, 2011, 23:43 »
Spørs virkelig om han fortjente det. Han hadde jo virkelig ikkje gjort noe som helst, hele den telefonsamtalen var det jo som fikk det til å "blomstre". Han sa jo tilogmed noe som "trodde ikkje du kom til å ringe MEG! *sjokk*"  <- ikkje ordrett, så ikkje noe flame på det takk xD

Om han ville holdt seg i kinnet eller ei en annen gang kan vi dog ikkje svare på. Men som sagt, så har det vært seriøs mangel på både tillit fra jentas side og generell kommunikasjon fra dem begges side. Og uthenging på ett radioshow syns eg var å ta i litt.
I be looking at both perspectives jah.


Det kan være mange grunner til at han sa det han sa.. :P
Det jeg trur sånn i farta, kan være at han sa det, fordi han heller skulle ringe henne, og ikke omvendt, slik at det ble et lite sjokk :P
Det å henge ut noen på et radioshow, TV og/eller Internett, kan jeg være enig i er ganske ekstremt. Da har man endten ikke tolmodighet eller evne til å sette seg ned med vedkommende.
Eller det var siste utvei. Det er greit å advare venniner og slikt om det, men hele Norge/Verden blir litt langt ja :P

F.eks; Utseende og/eller sex. Hvor lenge vil det holde seg? Man vil ikke ha det samme utseende hele tiden, og sex er noe som avtar etter så og så mange år.
Det er et av områdene jeg kaller feil grunnlag :P Det er så klart ikke noe negativt i det, men det blir litt feil om hele grunnlaget ligger der, og ikke noe på f.eks interesser eller personlighet.
True true ;3 Oh so true.

Thank you, thank you :P
Nå er det ikke sikkert at selv det er riktig grunnlag, så klart. Men jeg vil sette en pote på at det er velidg nære de absolutt riktige grunnlag om man vil ha kjærligheten for livet ^^