Skrevet av Emne: Oslotur!  (Lest 2210 ganger)

RefleXio

• Gjest
Oslotur!
« på: 19. jan, 2011, 21:20 »
Kommer en tur tell oslo i slutten av februar, mer nøyaktig 19-27. And I need some company :3
Trenger også forslag til ting å gjøre, og kanskje også en guide i byen. Litt lite kjent i storstaden x3

Freke

• Senior Fur
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Oslotur!
« Svar #1 på: 19. jan, 2011, 21:51 »
pffft... kom til Eidsvoll =P jeg kan vise deg Eidsvoll bygningen og et kjempe fint sted og spise =P

ellers jeg kunne også tenkt meg en tur til Oslo snart, men det er det å få lurt meg ut av hullet mitt da xP~~

hmmmm..... hva kan man gjøre i Oslo.... annet enn å shoppe =P.... hmmmm tenker.... hmmmm jeg fant akurat ut at det er sykt lenge siden jeg var i Oslo....

uansett jeg får se om jeg klarer å lure meg ut av hulen min så jeg får tatt en tur til Oslo for litt kino eller noe ^^

egentlig ble jeg litt deppa nå når jeg fant ut hvor lite jeg beveger meg ut... hmmm jeg får gå meg en tur i måneskinnet =P omg jeg vet hva jeg skal ^^ jeg skal til plassen min i skauen og titte på stjernene ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #2 på: 19. jan, 2011, 23:48 »
Reflexio, skaff deg tilgang til furmett underforumet så kan noe sikkert ordnes. :)
Howto her

Ziggy Wolf

• Über Fur
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
« Svar #3 på: 20. jan, 2011, 09:58 »
Bare bestem dere fra eller til, blir det oslo, så kommer jeg,
Veit om et par steder. Fra resturanger, shoppesteder,barer og rockeklubber.
Fåreslår vi møtes på Outland oslo s som vanlig.

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #4 på: 20. jan, 2011, 13:40 »
Ooh me joins.