Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Og eventuelle andre tekstil foretninger?
Hvorfor ikke starte en egen NoPaws-butikk med først det aller nødvendigste for en fur, med NP-logoen, som kopper,t-skjorter,kondomer *rødmer* osv. og så utvide etterhvert... til pels, maler og slike fursuit ting? Jeg har hatt ideen lenge nu...
Tror ikke "pelsforretninger" eksisterer, så det er kanskje en ide, ja.Generelt kan jeg vel foreslå tekstilbutikker, men utvalget er übertynt og dårlig og æsj.
Vil jeg nok anta... her i Moskva, har vi over *gulp* 250 butikker med alt fra billig til extraordinær dyr pels i alle farger, så jeg kan evt. ordne med leveringer til en butikk Sitat fra: Absolom på 24. okt, 2008, 22:16Tror ikke "pelsforretninger" eksisterer, så det er kanskje en ide, ja.Generelt kan jeg vel foreslå tekstilbutikker, men utvalget er übertynt og dårlig og æsj.
Sitat fra: wolftale på 26. okt, 2008, 14:59Sitat fra: roo_fan på 26. okt, 2008, 12:33Vil jeg nok anta... her i Moskva, har vi over *gulp* 250 butikker med alt fra billig til extraordinær dyr pels i alle farger, så jeg kan evt. ordne med leveringer til en butikk Sitat fra: Absolom på 24. okt, 2008, 22:16Tror ikke "pelsforretninger" eksisterer, så det er kanskje en ide, ja.Generelt kan jeg vel foreslå tekstilbutikker, men utvalget er übertynt og dårlig og æsj.jeg foretrekker falsk pels i stedenfor å gå rundt i dyrelik (som har garantert blitt drept på grunn av pelsen >_>)Jeg tror roofan mente ekstraodrinært dyrt som i at det koster masse masse pæng, ikke ekstraordinære kadaver.
Sitat fra: roo_fan på 26. okt, 2008, 12:33Vil jeg nok anta... her i Moskva, har vi over *gulp* 250 butikker med alt fra billig til extraordinær dyr pels i alle farger, så jeg kan evt. ordne med leveringer til en butikk Sitat fra: Absolom på 24. okt, 2008, 22:16Tror ikke "pelsforretninger" eksisterer, så det er kanskje en ide, ja.Generelt kan jeg vel foreslå tekstilbutikker, men utvalget er übertynt og dårlig og æsj.jeg foretrekker falsk pels i stedenfor å gå rundt i dyrelik (som har garantert blitt drept på grunn av pelsen >_>)
*rødmer* Dere misforstår jeg snakker om kunstig pels, som er dyr, ordi den har spesielle evner...
Åssen evner
SitatÅssen evnerTelekinese, Levitasjon, Teleportering og sånntno sikkert..hvis ikke blir jeg skuffa