Hai thar folks!
Så, ja, introduksjoner er kjipe. Syns jeg, da. Men får prøve.
Kan vel fort nevne at jeg ikke er furry selv. Syns kulturen er awesome, though, og har lyst til å bli kjent med folk herfra.
Er 19 år og kommer fra Vestfoldtraktene, Tønsbergområdet, men har akkurat tilbrakt et skoleår i Nord-Norge, som hadde mye spennende å by på, men tar et friår nå for å holde på med førerkort, få jobberfaring etc.
På fritida går det mye i TV-serier, filmer, musikk og lignende. Har forelsket meg i alt Joss Whedon har laget - Firefly/Dollhouse, Buffy, Angel og Dollhouse. Ellers går det mye i de "populære" seriene: Dexter, TBBT, Supernatural, HIMYM og sånn, men ser det meste. Anime og manga - joda, men det varierer litt mer. Leser Naruto, Bleach og Claymore og følger med på et par serier, men ellers blir det etter hva jeg liker. Paranoia Agent, Spice and Wolf, Higurashi er de jeg har likt best hittil. Monster er den beste serien jeg har sett, though. Den. Beste. Serien. Oh, of Studio Ghibli, så klart.
I musikkveien går det mye i post-rock, diverse progressiv-sjangre og indie-artister, blant annet Coheed and Cambria, The Mars Volta, Tool, This Town Needs Guns, Explosions in the Sky og Upcdownc. Liker egentlig ganske mye, men kan fort bli kresen. Ikke spesielt glad i hip-hop/rap, "pop" elelr for tung metal (enda mindre med growling).
Og filmer, da. Donnie Darko, Memento, The Dark Knight, Fight Club. Yndlingsfilmen er vel enten Memento eller Amélie.
Det var vel nok av en overfladisk monolog om meg. Lalalala~
Bruker MSN og Skype, om noen vil snakke. Send en PM? =D