Har hett Wolfheart noen år nå, selve navnet er henta fra det portugisiske metallbandet Moonspell sitt debutalbum "Wolfheart" som jeg synes er bra. Men selvsagt fordi jeg, i likhet med folka i det bandet, er glad i ulv, fordi jeg er glad i dyr. Ulv tiltaler meg på en spesiell måte som er vanskelig for meg å forklare. Mye følelser for dyret, men er også noen mer eller mindre tydlige paralleller. Ulv er(fortsatt dessverre) et forfulgt dyr, sjøl har jeg blitt forfulgt på den måten at jeg ble mobba gjennom hele skolegangen mm, ulven er stort sett sky og det er jeg også, jeg kan "glefse" om situasjonen legger opp til det men helst vil jeg at man skal være venner. Også liker jeg selve navnet da!
Har et navn til som jeg holder adskilt fra her og et anna forum hvor jeg har samme navn som her, et navn jeg fant i Helge Ingstads "Pelsjegerliv", det har jeg i svært mange år brukt som pseudonym når jeg har skrevet i hyttebøker i åpne koier på skauen eller lignende. Og også på nettet på andre fora. Et navn som beskriver meg ganske bra egentlig..
Husker jeg kalte meg for Paragon Belial på tv2.no for noen år sia, betyr mønster djevel mener jeg å huske. Den profilen er for lengst borte..