Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
[Ja jeg sitter med halsbånd på skolen xD Overalt XD]
Sitat fra: Rezso på 05. feb, 2013, 13:28[Ja jeg sitter med halsbånd på skolen xD Overalt XD]Siden jeg fikk det har jeg aldri tatt av meg halsbåndet i mer enn noen minutter om gangen. Jeg er likevel ikke sikker på hvor mange på skolen som vet at jeg i det hele tatt har ett da Hår og skjegg hjelper ikke akkurat med å fremheve det Akkurat nå? Halsbånd rundt halsen, svettebånd rundt venstre håndledd, hårstrikk og W:O:A 2012-bilett rundt høyre håndledd, og dyne over resten.
Sitat fra: bassofthe på 06. feb, 2013, 00:15Sitat fra: Rezso på 05. feb, 2013, 13:28[Ja jeg sitter med halsbånd på skolen xD Overalt XD]Siden jeg fikk det har jeg aldri tatt av meg halsbåndet i mer enn noen minutter om gangen. Jeg er likevel ikke sikker på hvor mange på skolen som vet at jeg i det hele tatt har ett da Hår og skjegg hjelper ikke akkurat med å fremheve det Akkurat nå? Halsbånd rundt halsen, svettebånd rundt venstre håndledd, hårstrikk og W:O:A 2012-bilett rundt høyre håndledd, og dyne over resten.Er litt nervøs for å gå med halsbånd forrann læreren... Har funnet ut at læreren er ganske frekk og nedsettende til de som ikke er helt vanlig.
Faktisk ikke halsbånd idag.... Liker ikke læreren vi har denne uken...
Sitat fra: Rezso på 07. feb, 2013, 12:10Faktisk ikke halsbånd idag.... Liker ikke læreren vi har denne uken...Og de to tingene er relaterte åssen?