Skrevet av Emne: Wildstar  (Lest 2588 ganger)

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
Wildstar
« på: 14. mai, 2016, 23:42 »
Hallo allesammen!

Jeg og kjæresten spiller ofte Wildstar, så jeg tenkte jeg kunne dele litt om det her.

Wildstar er en kul MMORPG som jeg elsker å bruke tiden min på. Det er akkurat passe vanskelig, kjempevakker å se på, og du kan spille som Aurin (se bilde) OG du er in space!

<3

Det er mange ting du kan finne på i spillet, du kan lage hus og designe det innvendig og alt rundt:

Du kan gjøre quests, expeditions og liknende for å få flere ting å sette inni eller rundt huset ditt. Ellers kan du bruke gold til å kjøpe flere ting, om du skulle ville (gold tjenes opp ganske lett ved å levle opp og liknende). Det fins viss in game currency som er vanskeligere å få tak i, som du kan bruke til å kjøpe flere ting til huset ditt, om du skulle ville. I tillegg kan du sette challenges og tester inni huset ditt, så kan venner og randoms komme på besøk og prøve de ut! Du kan også dra å besøke dine venner eller randoms som du selv vil :)

Ellers kan du queue opp for hjelp med quests i valgte soner, gå på expeditions med en venn eller alene, gå på adventures med 4 andre spillere, gjøre dungeons med bosser og slikt med 4 andre spillere, og så klart raids i end content:

Alle questene føles forskjellig, til og med de som er de samme. Det føles ikke som arbeid og som en "chore" å gjøre, og er mer gøy enn du skulle tro. Det er også veldig mye mer til spillet, enn jeg har skrevet over :D

Det eneste du må betale for å spille, er selve spillet. Det er gratis å spille, med mindre du ønsker å være signature player, hvor du betaler penger vær måned for ekstra stuff, more or less.

Jeg og kjæresten kjører en guild som heter Deviant Genesis på Jabbit PvE (originalt PvP, men siden PvP serveren ble lagt ned, ble vi flytta), så om noen vil joine oss er det bare å skrive spillernavnet ditt under, så kan vi legge deg til ^^ Guilden er strengt på engelsk, fordi kjæresten ikke snakker norsk enda :3 hihi.

http://www.wildstar-online.com/en/

Skulle det være noe spørsmål, så kan jeg sikkert prøve å svare!

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Wildstar
« Svar #1 på: 15. mai, 2016, 00:04 »
Kjæresten ville gjerne at jeg skulle vise dere hans hus også, men siden det er så mye å vise, så har jeg bare lagd et dropboks galleri med diverse bilder av huset hans :3 Han har noen challenges i huset sitt :D Og en piano! 8D

https://www.dropbox.com/sh/hzdwo4mswsf0iqt/AAAoziz1lX8uFfGo9WHQp1f0a?dl=0