Heisan.. Har nå vært i Fandomen i litt over 2 år, men føler jeg har fallt bort fra alle norske furries, så det begynner å bli ensomt, noe jeg ikke klarer. Derfor lager jeg en ny introdukjson her i håp om å få bli kjendt med flere. ^^
Så mitt furry navn er da Ebbie, jeg er gutt, men har valgt et mer kjønnsnøytralt furry navn av en grunn.. denne grunnen er det vanskelig å forklare, siden jeg ikke helt kan forklare det selv enda. Min fursona started som Ebbe, men prøver å endre på den for å få den til å passe bedre til min personlighet og hvem jeg er, enda ikke helt fremme, men håper jeg finner frem til noe snart. ^^
Uansett, jeg er 20 år, studerer barnehagelærer linja på UiS og bor i Egersund- Jeg kan være veldig stille og prøve å gjemme meg, eller jeg kan være shy, men liker å være med folkene rundt, eller jeg kan være mer utgående og "aktiv" i det sosiale om den bobla klarer å sprekke. Alt avhenger av situasjonen og personene rundt. Elsker å bli kjendt med folk, og om vi har noe å snakke om kommer jeg lett overens med de aller fleste. Om du vil kan du jo sendte meg en melding? hadde satt virkelig pris på det. Elsker å bli kjendt med folk. Å bli kjendt med folk med felles interesser er noe jeg brenner for.
Facebook: Espen Thorsen Ege
Telegram: EbbieButts
er facebook det er lettest å få tak i meg på.