STATUS: Tom for keys og får ikke fler, desverre! Hei alle!
Vet ikke om det er passende å poste dette under denne kategorien men da får det nesten bare flyttes på

Jeg har fått gleden av å dele ut 5 beta-koder til den nye furry-orienterte siden Furry Network! Og hva er Furry Network? Vell, for meg er den alt jeg skulle ønske FurAffinity var!

FurryNetwork har tatt oppgaven med å lage en side hvor det er super-enkelt å finne kunst, følge nye artister, comissione artister og holde styr på dine egne aktive comissions. Og som om ikke det var nok kan du importere hele FurAffinity-galleriet ditt med et par klikk. Designet er også tilpasset alle platformer og ser generelt sett utrolig bra ut allerede. Opplasting av kunst av alle slag er smertefritt og du kan i tillegg til favs "promote" kunst du synes er utrolig bra på profilen din! Du kan også velge å blokkere uønskede tags, så om du ikke er interessert i enkelte temaer i kunsten du får server i feeden din, blokk den tagen og problem solved!
Jeg personlig synes siden viser et enormt potensiale og vil derfor gi ut noen koder jeg fikk tildelt for å hjelpe til å teste, så skriv til meg her, på Twitter eller hvor enn du måtte ønske om du er interessert i en betanøkkel!
(Og husk, det forventes at du faktisk tester ut siden og rapporterer bugs om du skal ha en nøkkel, dersom du bare lurer på hvordan det ser ut bak innloggingssiden så er ikke dette noe for deg.)
Oh, og btw, de har støtte for flere karakterer på samme konto - så om du ønsker forskjellige profiler til forskjellige karakterer trenger du ikke flere kontoer, du bare switcher mellom dem!