Hallo igjen.
Tenkte jeg skulle lage en ny introduksjon her på forumet siden jeg nesten ikke har vært aktiv siden sommeren, i det minste.
Jeg har slitt ganske mye det siste året med OCD og depresjoner (B kommer vel av A rettere sagt), og jeg har nå blitt et utrolig innesluttet og kynisk vesen. OCD'en har i det siste halvåret tatt helt av (vi snakker ikke om "Ikke tråkk på strekene"-ting her), og rett og slett tatt helt kontroll over livet mitt, helt ned til hver minste handling. Dette fører selvfølgelig også til ganske store mengder sinne, paranoia, nervøshet og ikke minst depersjoner. Det hjalp heller ikke at jeg begynte på en ny skole (VGS, største videregående skolen i fylke her også). Etter tre måneder der kom jeg i en slik posisjon der jeg ikke viste helt hva jeg skulle gjøre, så jeg sluttet på skolen. Det var i november, og etter den tiden har jeg mistet all kontakt med både venner og "venner", og de som prøvde har jeg vel støtt i fra meg. Jeg går nesten aldri ut lenger, borstkjett fra når jeg drar på jobb (med tanke på friåret), og på jobben snakker jeg nesten ikke eller omgås med folk. Jeg liker heller ikke å finne på ting med folk generelt når det er flere, fordi jeg føler meg uønsket. Dessuten har jeg blitt så paranoid at jeg heller blir inne. Nå i det siste har jeg kommet i en posisjon der jeg ikke har visst hva jeg skulle gjøre. Noen ganger har jeg bare ønsket at det skal ta slutt, uansett hva det måtte innebære. I det siste halvåret kan jeg nevne at det har vært en del drikking, og røyking av både ditt og datt.
Jeg behøver vel ikke snakke så mye om hva OCD-en har innebært, men jeg kan si så mye som at jeg i det siste har hatt problemer med så dagligdagse ting som å skrive på et tastatur, eller ha på meg sokker. Man vet det er noe galt når man begynner å blø fordi man ikke "klarer" å få på seg sokkene "riktig".
Nå, OCD generelt høres kanskje ut som en litt søt ting, overtro, ikke sant. "Ikke tråkk på strekene på gaten", liksom. Vel, jeg kan fortelle at ekstrem og fullblomstret OCD er alt annet enn søtt eller bagatellsk. Når den henger seg opp i hver minstre handling i livet ditt er det vanskelig å leve. Jeg er ganske "spirituell" vil jeg tro, siden jeg ser meg selv om en slags therianthrope. Når OCD-en begynte å henge seg opp i det, det var da det begynnte å "ta av" for meg. Da ble jeg redd og slett redd for å leve.
Nå, hvorfor forteller jeg dette her? Jeg har bestemt meg for å gjøre alt jeg kan for å leve ett bra liv igjen. Jeg har ikke turt å snakke med noen om dette, så jeg tror det rett og slett kan være bra for meg å innrømme dette her. Dessuten har jeg snakket med BUP som tydeligvis ikke har noe særlig problem med å gi ut resepter på SSRi-er, men det vurderer jeg enda. Jeg har ikke fortalt om dette fordi jeg har vært for paranoid, og det har jo selvfølgelig gjort alt verre. Foreldre som blir sinte på meg over ting jeg ikke kan noe for, foreks.
Sånn, nå som det er sagt, så kan jeg vel kanskje introdusere meg på nytt igjen, siden de fleste her nok har glemt hvem jeg er, eller at jeg finnes i det hele tatt.
Jeg heter Remi André, men kaller meg Silvestris eller TrashWolf, og er en ulv som bor i Oppland. Jeg er 16 år, og som sagt, har et fri år fra VGS. Neste år har jeg søkt på Musikk-linja. Dette er fordi musikk er en av mine største hobbier, og fordi jeg spiller både trommer, gitar, og nå har begynt med bass. Jeg håper på å bli skikkelig god en dag på alle tre. Jeg har også brukt noe av de siste tå årene på å bygge meg et lite hjemmestudio der jeg kan spille inn alle disse instrumentene, fordi jeg vil lage og spille inn noen av mine egne sanger. Jeg håper på å bli "frisk" nok til å kunne gjøre dette snart. Ellers hører jeg mye på musikk også.
Jeg fant ut om fandomen for, tja, 3 år siden, kanskje. Siden jeg ikke husker noe særlig fra før denne tiden, så har jeg alltid kjent meg selv som en furry. Dessuten ser jeg også på meg selv som en therianthrope.
Ellers liker jeg mye annet, når jeg tenker tilbake. Jeg mener jeg pleide å være ganske god på å skrive historier før og jeg pleide å få ros fra læreren min i norsk og engelsk. Jeg håper jeg kan finne tilbake til noe av dette. Jeg tegner også litt, så jeg kan legge en link til FA lenger nede.
Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive, men jeg kommer sikkert på noe senere. Ellers kan dere bare få lov å spørre om hva som helst.
FA:
http://www.furaffinity.net/user/vargWebside:
http://www.silvestrismusic.com (under konstruksjon!)
Wikifur:
http://furry.wikia.com/wiki/SilvestrisFursona:
http://www.furaffinity.net/view/2043962/Vel, nå er jeg vel egentlig stolt av meg selv som har turt å snakke om dette. Jeg håper jeg klarer å overvinne mine egne problemer, selv om jeg forstår at det kanskje ikke er gjort på én dag.