eg har vert her før, men eg sluttet plutseli og no vil eg prøva på nytt
eg er 17 år, skal begynne på VG1 om att (ville på annet progamfag
) eg har ikkje ein fursona for øyeblikket for eg har litt vansker med å komme på noko
men jobber med saken. kjenner ingen andre furries, men har veldig lyst å få ein ny venn. kommer frå hardanger og til høsten skal eg begynne på skule i bergen. tegner og liker å vera ute, samtidig som eg er litt for glad i å vera inne på PCen. var på mitt første con i sommer (desucon10) noko som var veldig gøy og eg vil på igjen.
har stort ønske å få ein fursuit ein dag, men må fyst finna ut av fursonaen min..... og eg treng penger
håpe eg kan bli tatt gått imot ones again.
liker å se filmer, anime, serier, cartoons . eg er og glad i å tegne å vere kreativ.
eg er litt antisosial (men er veldig glad i å vera med folk), eg har litt problem med å ta kontakt med folk (scare the shit out of me, sometimes) pga ein form for sosial angst... men som sagt like eg å vera med folk og vert ikkje redd eller ukomfortabel når eg fyst snakke med dei
eg har instagram: Norwegian_nerd
tenker at eg skal laga ein ny insta der eg legg ut bilder av ulike furry karakterer som eg pluttselig kommer opp med i hode
kom opp med ein instagram: connie_the_wolfdogdeer