Skrevet av Emne: Subkultur Furry Prosjekt  (Lest 3308 ganger)

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Subkultur Furry Prosjekt
« på: 22. mai, 2015, 12:59 »
Så ja. Fotostudenten som jeg laga et innlegg om

http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=5155.0

fikk ikke til å lage bruker og har prøvd å kontakte admin etc. uten hell så jeg sa jeg kunne lage et innlegg for henne.

"Hei! Mitt navn er Camilla Andersen, jeg studerer fotografi ved Bilder Nordic School of Photography i Oslo. Jeg holder for tiden på med et fotoprosjekt som tar for seg forskjellige livsstiler og subkulturer. I den sammenheng ønsker jeg å komme i kontakt med furries som kan tenke seg å vise litt av seg selv og la meg følge over en kortere periode. Hvis det er noen arrangementer eller sosiale sammenkomster hadde det også vært morsomt å få ta del i. Er det noen som kunne tenke seg å stille opp til dette? Evt. noen som vet hvor/hvem jeg kan ta kontakt med? Setter pris på tips."

Takk på forhånd! :)
mvh Camilla Andersen

41 84 88 98
www.camilla-andersen.com

Så hva synes folk  ?  :) Er folk villig til å la henne komme innom en kjapp tur på et eller annet  ? (Helst nærme Oslo)

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Subkultur Furry Prosjekt
« Svar #1 på: 22. mai, 2015, 13:16 »
Burde være mulig å få i gang noe. Vi er på overtid for en fursuit bowling.

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #2 på: 22. mai, 2015, 16:50 »
Håper jo å få fler som er interesserte. Ho lurte på om d var no møte i nærmeste fremtid ogsa d kun var privatmeet hos Tellos som jeg visste om i nærheten i nærmeste fremtid. Tror hu sku prøve å ta kontakt med Tellos ens da.

Ellers ja.

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #3 på: 23. mai, 2015, 00:20 »
Anyone  :3 ?

Warius

• Overaktiv Fur
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. mai, 2015, 00:50 »
interessert ja men problemet e jo at æ bor jo ikkje i oslo. må se om det passe med skole og alt det dær. sammtidig så e det jo langt å reise fra nord-norge og ned til oslo.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #5 på: 23. mai, 2015, 00:59 »
interessert ja men problemet e jo at æ bor jo ikkje i oslo. må se om det passe med skole og alt det dær. sammtidig så e det jo langt å reise fra nord-norge og ned til oslo.

Som nevnt hu ønsker folk i Omeng og ingen dato er satt enda og om det blir noe overhode. Blir neppe om folk ikke er interessert.

Ebbie

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #6 på: 23. mai, 2015, 04:23 »
Er jo furmeetet i Asker.., og grillmeetet i Drammen.. vet ikke om de blir for sene da... men kan jo prøve ^^