Jeg lagde en tråd tidligere om spill laging, var en del interesse, men er jo klart at forumet ikke akkurat fylt til randen med programmerere, designere etc. Så jeg prøver igjen med en litt annen vinkel på hele greia, vil at alle som i det hele tatt har ønske til å prøve å lage noe som helst, og da mener jeg noe som helst, world building, design av spillmekanikk, leveldesign, historie, grafikk, musikk, lyd etc., legg gjerne igjen en beskjed her.
Har også lyst å lage en gruppe, muligens i FurAffinity siden så mange har konto der, men det viktigste er at løsningen fungerer, og om noen har noen ideer hvor en kan finne en bedre løsning så er jeg åpen for forslag.
Har ikke akkurat hatt motivasjon til å programmere noe stort i det siste men har smått startet et lite prosjekt, og kommer nok til å poste en demo eller noe lignende når det er spillbart, om noen vil ha et spill med sin egen fursona er det bare å opp en samtale, jeg kan godt lage et kort spill på egenhånd, sjanger ol. kan diskuteres men om noen absolutt vil ha større eller mer avanserte spill enn det jeg gidder å lage på egenhånd, er det greit men en bør være forberedt å dra sin egen del av lasset i slike tilfeller, ekspertisen min ligger først og fremst i design av spillmekanikk og programmering, kan godt prøve meg på andre ting men ikke forvent allverden i tilfeller der jeg f.eks. lager spillgrafikken selv.

Ellers er det bare til å spør om noen vil vite noe.
Kommer til å utvide førsteposten med linker etterhvert, når/hvis jeg får opprettet gruppe og andre viktige linker ved behov.