Vokst opp med katter :3 da jeg var liten hadde vi en katt som het baltus, vær kveld ropte jeg på han når han skulle inn, sa aldri navnet hans riktig så kalte han for Bappo x3
En dag når jeg sto og ropt etter Bappo kom søsteren min bort til meg og fortalte meg at baltus var død, jeg trodde ikke på hun(ville ikke tro på hun) så sto og ropte etter han og ventet veldig lenge. Husker det veldig godt..
Noen år senere fikk vi en hun katt som het sofie x3 hun var den snilleste, skjønner fortsatt ikke at hun taklet tre kattegale jenter xD vær gang bestemor kom på besøk satt hun alltid på fanget hennes ( jeg og søstrene mine var alltid veldig sjalu) hahaha. hun fikk to unger men den ene var død født og den andre døde en uke etter, tok bare et år fra da hvor vi fant femlinger under sofaen :3 tre oransje gutter og to fargerige jenter ^^ stella, sirkeline, gosin, gullbrann, og malergutten frans x3 vi ga bort fire og beholdt Malergutten ^^
han har hjulpet meg veldig mye de siste årene, tviler på han vet det selv. Var ofte han jeg snakket til hvis det var noe jeg ville få ut, eller hvis jeg var stresset satt jeg og klappet og koste han, roer meg alltid ned. flere ganger hvis jeg har vært nedfor så han han kommet bort til meg og begynt og kose :') tror katter er smartere en det folk skal ha det til. Han blir tolv nå i september og viser tegn på at han blir gammel. Skal gå tre år på videregående og er ikke sikker på at jeg greier det uten han. Pappa liker ikke dyr no serlig så vet ikke om vi får en ny katt etter han. Selv om ingen kan måle seg med Malergutten x3
Poster bilder når jeg kommer hjem :3