*sier med knekt rygg* nei ingen art :/ med mindre du vil ha store elektroniske kretser ![fox-laugh [laugh]](/forum/Smileys/default/redfox_laugh.gif)
Du er en cyborg? ![fox-puzzled [puzzled]](/forum/Smileys/default/redfox_puzzled.gif)
Uansett, fint at du ga inn til gruppepresset og tok deg en tur innom forumet, Zingo; velkommen skal du være! Håper du vil trives og at vi får se mer til deg fremover.
Utdyp gjerne litt mer om deg selv, om du ikke har noe i mot det. Alder, bosted, yrke, interesser, hva enn annet du skulle ønske å komme med.
tja det skal vel gå ann :3
Bor i en bitteliten plass som heter Hell
![fox-eek [eek]](/forum/Smileys/default/redfox_eek.gif)
søk på wikipedia om du ikke tror meg, er 20 år ATM og jobber som taxisjåfør, fritid har jeg lite av siden jeg jobber 24 timer om gangen. ellers så sitter jeg for det meste på gutterommet hos mor ennå
![fox-sad [sad]](/forum/Smileys/default/redfox_sad.gif)
men skal starte skole igjen til høsten, da i Narvik (noen her derifra? :3) er for det meste logget inn på SL under navnet Zingo Burnstein, er bare å poke meg så svarer jeg hvis jeg er til stede.
og nei, er ingen cyborg x3 men liker elektronikk så godt at det er på randen til å være opphissende x3