Skrevet av Emne: Goddag fra syd  (Lest 1888 ganger)

Terril

  • Nykommer
  • Innlegg: 3
  • Samlet af blod, bånd og historie
    • Vis profil
    • Furtastic
Goddag fra syd
« på: 10. des, 2013, 04:56 »
Jamen nu hvor vi her i skandinavien bor så tæt på hinanden så kunne det da være sjovt at lære jer lidt bedre at kende.
Jeg har mødt en del forskellige Norske fur's fra tid til anden og er kun blevet glædeligt overrasket :)

Lidt om mig:
Jeg startede ud i fandommen i 2005, og fandt det Danske forum i 2007 da der ikke skete så meget.
Siden da har jeg lavet en del inden for landets grænser og ligesom alting furry, så har der da været op og nedture og en del drama rundt omkring.
Men vi kommer jo alle igennem det og nu til dags går det da meget godt og stille frem i det lille land.

Vi er godt nok ikke lige så mange fur's som i er her oppe i Norge, men efter en samtale med Atrox kan vi stadig ikke finde ud af hvorfor at forskellen er så stor :)
Siden der er flere mennesker i Danmark skulle man jo mene at der rent logisk også skulle være flere, men som Atrox pointere, så kan det tænkes at jeres
tættere kontakt med naturen og større udspredelse af mennesker kan have noget med det at gøre.
Jeg selv holder til tider furmeets i mit eget hjem i Esbjerg, og skulle der da være en vildfaren pelser der er kommet så langt syd, er de da velkommen til at slå et smut forbi!
Jeg er som person uddannet elektriker og har mange små projekter i fritiden.
Ud over det, så er jeg arrangør af furry conventionen Furtastic som har sit fjerde år i 2014, og køre rigtig godt da vi lige har opgraderet til at større og bedre venue.
Conventionen, bare for lige at snakke lidt om den, foregår i en spejder hytte ude i et naturfyldt område, og er en af de billigste i europa.
Vi fokusere mere på at få folk til at lære hinanden bedre at kende med en masse gruppe aktiviteter og fælles spisetider. Tænk på det som en sommerlejer for furries :)

For at komme tilbage til emnet om mig, så er i velkommen til at spørge ind om alt mellem himmel og jord!
Jeg smider lige et par billeder til dem der måske har set mig, men ikke kan huske navnet. Jeg ved at jeg selv er sådan alt for tit, så I skal endelig ikke være kede af det hvis jeg ikke kan huske jer pr navn :)

Denmark is a mixture of mud, mountains of Lego bricks, beer and bacon which is populated by brave but insane Vikings.
-Uncyclopedia

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Goddag fra syd
« Svar #1 på: 10. des, 2013, 06:55 »
Hei der, Terril.
Trodde dere var fler furs enn oss, men fordelt i mer grupper.

Uansett hyggelig at du kommer innom. Jeg tipper en hvis løve her blir glad :)

naetaru

  • Gjest
Sv: Goddag fra syd
« Svar #2 på: 10. des, 2013, 20:16 »
Velkommen, Terril! :)
Kult å se flere furs fra skandinavia her! :)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Goddag fra syd
« Svar #3 på: 10. des, 2013, 21:19 »
Velkommen!

Alltid kjekt å bli kjent med nye furs. :)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Goddag fra syd
« Svar #4 på: 13. des, 2013, 12:39 »
Hei der! Velkommen hit til forumet. :D Hyggelig å ha deg her!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Fluxit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 83
  • umm..Hei!
    • Vis profil
    • Deviantart!
Sv: Goddag fra syd
« Svar #5 på: 21. des, 2013, 19:57 »
Hei og Velkommen! :3 håper du trives her på Norwegianpaws c:
<3 ~