Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Har ihvertfall tenkt meg en tur innom herhttp://vibb.no/Company.asp?CompanyID=9123&Name=Louisiana+Kreolsk+Restaurant#
Sitat fra: Leophan på 06. jun, 2013, 13:48Har ihvertfall tenkt meg en tur innom herhttp://vibb.no/Company.asp?CompanyID=9123&Name=Louisiana+Kreolsk+Restaurant#Det er midt på vågsalmenningen, i sentrum av det tykkeste turiststedet i hele sentrum.
Fly og alt på plass, lander på Flesland fredag 13 klokka 12:05 og drar rett til Raptus derfra.
Sitat fra: Leophan på 08. aug, 2013, 15:47Fly og alt på plass, lander på Flesland fredag 13 klokka 12:05 og drar rett til Raptus derfra.Og ka gjør du etter raptus?
Sitat fra: Pilosus Crinitius på 08. aug, 2013, 17:59Sitat fra: Leophan på 08. aug, 2013, 15:47Fly og alt på plass, lander på Flesland fredag 13 klokka 12:05 og drar rett til Raptus derfra.Og ka gjør du etter raptus?Sover hos Chrono og Tokes. flyet til Oslo drar søndag 15 21:20
Jeg kommer, tar buss til byn alle dagene.Noen som er intresert i tur på Peppes på Fredagen? Jeg kan bestille bord, men dere må ta med penger selv.
Sitat fra: Catya på 26. aug, 2013, 18:34Jeg kommer, tar buss til byn alle dagene.Noen som er intresert i tur på Peppes på Fredagen? Jeg kan bestille bord, men dere må ta med penger selv.Høres artig ut det, ellers har det også vært diskutert en fellesmiddag på Confresco lørdag kveld i Skype chatten
Sitat fra: Leophan på 27. aug, 2013, 12:59Sitat fra: Catya på 26. aug, 2013, 18:34Jeg kommer, tar buss til byn alle dagene.Noen som er intresert i tur på Peppes på Fredagen? Jeg kan bestille bord, men dere må ta med penger selv.Høres artig ut det, ellers har det også vært diskutert en fellesmiddag på Confresco lørdag kveld i Skype chattenDet kan jo gå an. Bør lage en liste over hvem som kommer.+Kommer+CatyaLeophan+Kommer Ikke+
13-15.September i Bergen Literaturhus (over Torget). De som kommer kan møtes ved Den Blå Steinen, eller utenfor Literaturhuset.Anngående middagesplanen på Fredag, så må noen booke bord.
Sitat fra: Catya på 28. aug, 2013, 03:2113-15.September i Bergen Literaturhus (over Torget). De som kommer kan møtes ved Den Blå Steinen, eller utenfor Literaturhuset.Anngående middagesplanen på Fredag, så må noen booke bord.Jojo, vet når Raptus er, men når er middagen på Fredagen?