Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Helskjegg, som ved det nåværende tidspunkt stikker ca 15 cm ned for hakespissen.
har en slik søt liten dusk på haken og av og til går jeg for RPH(Ræv puler handtak) stilen, du vet, sånn nakkekotteletter på flankene som alle kan ta tak i
Ingen som har muttonchops da?
Sitat fra: SarahLynx på 19. apr, 2013, 18:09Ingen som har muttonchops da?Stod og tafsa på skjegget mitt i speilet i dag og vurderte det. Men tro'kke det er noe å satse på. Regner med at man fort kan angre. :-P
Sitat fra: Burr på 20. apr, 2013, 01:02Sitat fra: SarahLynx på 19. apr, 2013, 18:09Ingen som har muttonchops da?Stod og tafsa på skjegget mitt i speilet i dag og vurderte det. Men tro'kke det er noe å satse på. Regner med at man fort kan angre. :-PGjør det og blir det feil kan jeg komme oppover med en barbermaskin og en høvel. Vet jo sånn ca. hvor du bor
Sitat fra: SarahLynx på 20. apr, 2013, 03:27Sitat fra: Burr på 20. apr, 2013, 01:02Sitat fra: SarahLynx på 19. apr, 2013, 18:09Ingen som har muttonchops da?Stod og tafsa på skjegget mitt i speilet i dag og vurderte det. Men tro'kke det er noe å satse på. Regner med at man fort kan angre. :-PGjør det og blir det feil kan jeg komme oppover med en barbermaskin og en høvel. Vet jo sånn ca. hvor du borMen jeg vi'kke være skjegglaus igjen!
For omtrent 2 veke sidan hadde eg ein veldig fin Fransk bart, med Goatie. No har eg fiksa det sann at eg har fartstripa med halveis goatie skjegg (Igjen) Lure på om eg skal skaffe meg ein trønderbart
Synes noen skulle få skjegg som Jackson Galaxy i my cat from hell