http://www.pressfire.no/nyheter/3DS/4787/men-super-nintendo-var-ikke-dd
Tror denne kan være til interesse for noen her.
wtf xD
Artig link
Men argh -.- jeg begynner å bli lei folk som skal selge ting på finn.no!
Skulle ha meg en N64, siden det var det eneste nokså rimlige jeg fant, samt at jeg ikke fant no særlig av de andre konsollene..
Men nok om det, så jeg sender no e-mail til hu dama som skal selge meg N64, med et par kontroller og noen spill..
Avtaler postoppkrav og slikt, virker greit.. En som endelig ikke MÅ ha forskudd (de som skal ha på forskudd går jeg aldri vidre med)...
Men det skal vise seg at det tydligvis ikke ble no salg alikevell. Lørdagen en uke etter at det var avtalt, får jeg ny mail av hu... Hu finner ikke konsollen og sier at jeg kan få kontroller og spill for en del billigere..
Greit nok, svarer og sier at jeg tar det.. for hey, er greit med litt ekstra utstyr samt noen ekstra spill til samlingen tenkte nå jeg
Men det gikk nå et par uker.. ingenting i posten, ingen nye mail fra hu... Så på onsdag sendte jeg mail tilbake (I litt dårlig humør etter en ganske stressende dag på jobb, som var perfekt for å sende mail x3) og sa at hu kunne bare glemme det.. >.<
Gawd! Hvorfor..hvorfor..hvorfor! Hvorfor er det så vanskelig for folk på Finn.no å gjøre følgende;
- Betaling via finn.no eller postoppkrav
- SENDE det man skal selge! (FFS!)
Nåja, med årsavgift på bil og lignende denne måneden, så trur jeg at jeg skal vente med hele prosjektet mitt for en stund.. >.<