Skrevet av Emne: Forespørsel til alle gamer-furs!  (Lest 4304 ganger)

naetaru

• Gjest
Forespørsel til alle gamer-furs!
« på: 27. jan, 2013, 19:13 »
Heisann!
Jeg og et par andre pelsballer er i gang med å designe et furry-RPG til PC. (Foreløpig i planleggingsfasen) MEN for at spillet skal designes slik at det treffer majoriteten av målgruppa (altså furries) så må vi ha noe tilbakemelding fra rufsene! Har du 5 minutter til overs og kan svare på denne undersøkelsen: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFFGZmhLRjRSdV9aS2pjbEpLNlZ3Vnc6MQ så hjelper du oss, du får sjangsen til å trekkes ut som beta-tester og også å få din fursona representert i spillet!

(Og hvis dette er feil forum, så skal dere få lov å slå meg på snuta med en sammenkrøllet avis, jeg burde vite bedre, så lenge som jeg har vært her!)

Stay fuzzy, mah friends!
- Naetaru

UPDATE: En sub-side på min blogg har nå blitt opprettet for å huse informasjon om spillet: http://naetarusays.wordpress.com/project-fur/ Denne tråden vil også bli oppdatert med info.
« Siste redigering: 29. jan, 2013, 18:41 av naetaru »

Miwa

• Gjest
Sv: Forespørsel til alle gamer-furs!
« Svar #1 på: 28. jan, 2013, 00:57 »
Har dere et nettsted med mer info om spillet?

naetaru

• Gjest
« Svar #2 på: 28. jan, 2013, 02:07 »
Har dere et nettsted med mer info om spillet?
Ikke foreløpig, det kommer etthvert, når spillet er ute av idémyldringsfasen! :)

Ayatomi

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. jan, 2013, 02:13 »
Hei Naetaru, eg har no tatt undersøkelsen din. Og eg syntes du har med det beste. Men som RPG spel syntes eg at det kan faktisk vere litt realistisk enn MMORPG.

Gjerne ta kontakt med: fred.ove@blan.no
vist du har spørsmål ang. korleis eit RPG spel skal vere forhold til MMORPG. Gjer gjerne meir innspel vist du trenge det :P

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. jan, 2013, 03:30 »
svart på ^^ får se om det blir noe goodies da ;3

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #5 på: 28. jan, 2013, 04:00 »
Nå forventer jeg full furry skyrim her! lol neida XD
Men tatt testen :)

Kereshni

• Senior Fur
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
« Svar #6 på: 28. jan, 2013, 07:39 »
Skal ta testen, men vil bare si at jeg kan mye innenfor HTML og basic CSS :) Så si ifra hvis dere ikke har noen til å hjelpe til med nettside :)

Pilosus Crinitius

• Moderator
  • Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #7 på: 28. jan, 2013, 14:22 »
Hva programerer dere i? Er det for det meste Java eller en eller annen variant av C?

Det hadde også vært interessant å vite omtrent hvor avansert dere planlegger å ha det. RPG spill kan være alt fra tekstbasert til Skyrim liksom, og ellers om dere planlegger å gå komersielt med å publisere det eller eventuellt publisere det som ett indie eller shareware produkt.

naetaru

• Gjest
« Svar #8 på: 29. jan, 2013, 14:30 »
Takk til alle som har svart! Skal sette opp en side med mer informasjon angående spillet i løpet av dagen, om jeg får tid :3

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #9 på: 29. jan, 2013, 15:29 »
Har faktisk tenkt litt på det samme selv, eg og Tokes skaffet oss Game Maker Proffesional for å lage det helt fra grunnen,
og vi har tenkt på det samme faktisk! Lage spillet for de fleste i fandommen, og inkludere folk som hjelper til. :3
Vi tenker mer en 2D platformer da, men ønsker dere lykke til med prosjektet! ^^
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ayatomi

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 29. jan, 2013, 15:37 »
Hei begge 2 vist dåkke trenge ein beta testar kan eg seie eg bruka 10 timar på dataen og game RPG og MMORPG. Så bare spør meg om dåkke trenge 1 beta testar. Stille opp for begge 2

naetaru

• Gjest
« Svar #11 på: 29. jan, 2013, 18:11 »
Har faktisk tenkt litt på det samme selv, eg og Tokes skaffet oss Game Maker Proffesional for å lage det helt fra grunnen,
og vi har tenkt på det samme faktisk! Lage spillet for de fleste i fandommen, og inkludere folk som hjelper til. :3
Vi tenker mer en 2D platformer da, men ønsker dere lykke til med prosjektet! ^^
Cool :) Lykke til dere også :)

Hei begge 2 vist dåkke trenge ein beta testar kan eg seie eg bruka 10 timar på dataen og game RPG og MMORPG. Så bare spør meg om dåkke trenge 1 beta testar. Stille opp for begge 2
Noted! :)

UsagiKun

• Senior Fur
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
« Svar #12 på: 04. feb, 2013, 19:22 »
Oi, jeg glemte å lese informasjonen om spillet før jeg svarte.. xD Jaja, har ihvertfall svart :3 Er sikker på at spillet blir kjempe bra! Gleder meg uansett til å prøve! :D