Skrevet av Emne: Historie tid!  (Lest 4273 ganger)

Scratchy FoxyPaw

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • Foxxy, foxxy
    • Vis profil
Historie tid!
« på: 11. okt, 2012, 08:49 »
I denne topicen skal den første si en setning, så skal den andre fortsette med en annen. Dette skal bli en lang historie, historien trenger ikke gi mening, det kan være at en stor sopp går og spiser en skolepult fordi han vasket tærne den dagen. Som vanlig, begynner jeg, siden jeg laget dette emnet 8D Dere må kopiere den andres tekst og sette den sammen med deres med "  " C:

-Det var en gang en ulv med navn Ezio som skulle på tur i hans andre hjem, skogen!-

Så er det neste sin tur!
Er en revepus med sterke behov for oppmerksomhet. Gir du meg ikke det, tvinger jeg det ut =w=  Bor for tiden alene.
-Har en svak form for dyslexi, beklager skrivefeil.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Historie tid!
« Svar #1 på: 13. okt, 2012, 18:32 »
Skoggen var full av ekle snobber og sopper som bare brydde seg om klær
tsuna ^^

Wuff

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Sv: Historie tid!
« Svar #2 på: 13. okt, 2012, 18:46 »
Det var en gang en ulv med navn Ezio som skulle på tur i hans andre hjem, skogen! Skoggen var full av ekle snobber og sopper som bare brydde seg om klær. "Hvorfor er ikke denne skogen som alle andre skoger?" spurte Ezio et stort løvtre med paraplyer hengende fra hver og en gren.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Historie tid!
« Svar #3 på: 13. okt, 2012, 19:02 »
Det var en gang en ulv med navn Ezio som skulle på tur i hans andre hjem, skogen! Skoggen var full av ekle snobber og sopper som bare brydde seg om klær. "Hvorfor er ikke denne skogen som alle andre skoger?" spurte Ezio et stort løvtre med paraplyer hengende fra hver og en gren."Fordie heksen med aalle de finne fargene på bor i dettene skoen" sier det store løvtre med paraplyer hengede fra hver og en gren
tsuna ^^

Scratchy FoxyPaw

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • Foxxy, foxxy
    • Vis profil
Sv: Historie tid!
« Svar #4 på: 18. okt, 2012, 12:29 »
Det var en gang en ulv med navn Ezio som skulle på tur i hans andre hjem, skogen! Skogen var full av ekle snobber og sopper som bare brydde seg om klær. "Hvorfor er ikke denne skogen som alle andre skoger?" spurte Ezio et stort løvtre med paraplyer hengende fra hver og en gren."Fordi heksen med alle de finne fargene på bor i denne skogen" sier det store løvtre med paraplyer hengende fra hver og en gren. Ulven ble litt trist på svarert, fordi han aldri hadde sett skogen med så flotte farger, tross alt var han jo originalt fargeblind!
Er en revepus med sterke behov for oppmerksomhet. Gir du meg ikke det, tvinger jeg det ut =w=  Bor for tiden alene.
-Har en svak form for dyslexi, beklager skrivefeil.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Historie tid!
« Svar #5 på: 21. okt, 2012, 21:25 »
Det var en gang en ulv med navn Ezio som skulle på tur i hans andre hjem, skogen! Skogen var full av ekle snobber og sopper som bare brydde seg om klær. "Hvorfor er ikke denne skogen som alle andre skoger?" spurte Ezio et stort løvtre med paraplyer hengende fra hver og en gren."Fordi heksen med alle de finne fargene på bor i denne skogen" sier det store løvtre med paraplyer hengende fra hver og en gren. Ulven ble litt trist på svarert, fordi han aldri hadde sett skogen med så flotte farger, tross alt var han jo originalt fargeblind!
Hei du  hvorfor er du i denne skogen med klær frike sopper og snobber sier en rev med navn Rock som kkommer frem fra et tre
tsuna ^^