Skrevet av Emne: Åpen for fursuit commissions c:  (Lest 3698 ganger)

KizuNova

• Fur
  • *
  • "Life is like a jumprope"
    • Vis profil
Åpen for fursuit commissions c:
« på: 13. jan, 2013, 14:59 »
Jeg gjør et forsøk  [w-happy]

Jeg har åpen for commissions på fursuit partials! ( hode, hale, hender og føtter)

WARNING*READ* Hvis du er alergisk mot: Mat, godterier, støv, marsvin, eller noen form for noe som finnes i et hus så MÅ du si ifra :3
 - Hvis du må ha fursuiten FØR 5-7 april så må du si det, og si fristdatoen tydelig. Da kan jeg prioritere deg  [w-wink]

Startpris på:
Partial - 1500kr +
Hode - 600kr +
Poter/føtter - 100kr +
Hale liten - 150kr +
Hale middels - 170kr +
Hale stor - 200kr +

Størelse - Får at jeg kan vite hvilken størelse jeg skal lage masker, poter og føtter til, Så må du sende inn basis mål på hode og hender, og sko-størelsen din. Du bestemmer selv hvilken størelske halen skal vere. Jeg har tre hovedstørelset.

Bilde 1 - Hode m/ moving jaw
Bilde 2 - Haler (Hører til kyuubi)
Bilde 3 - Maske wip, klipt pels

« Siste redigering: 13. jan, 2013, 15:12 av Kyuubifurry »
When life throws shit at you. Take a moment to think, and make a shitcake to serve to someone you hate.
Then they will have the exact same problem that you had, only that you're free for problems.
Life issue solved :)

Ayatomi

• Fur
  • *
    • Vis profil
Sv: Åpen for fursuit commissions c:
« Svar #1 på: 26. jan, 2013, 23:44 »
Tar du Fullsuits? Skulle gjerne hatt 1 og eg har laga til så eg veit korleis den skal sjå ut

Har tilbud frå ei Amerikansk Fursuit maker som er 6631.44 NOK. (1200$) (ikkje inkludert frakt)

Men eg kan sende deg ref sheet på PM så du får sjå den.

MVH
Ayatomi
Aka
The Blue Blind Wolf

KizuNova

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. jan, 2013, 18:38 »
Det blir litt vanskelig, fordi jeg har en fursuit partial commission og en kyuubi quadsuit jeg må gjøre ferdig til April. Har du noen spessiel frist? Om du kunne drøyd til etter april så kunne jeg ha sett nærmere på det, og da kan jeg gi deg tilbud om å bli den første til å få ta commission med min første resin (harpiks) maske  [w-wink] Men hvis det haster og du må ha den ferdig før April så kan jeg ikke hjelpe deg stort, jeg har bare tid til 1-2 patrials til :c
When life throws shit at you. Take a moment to think, and make a shitcake to serve to someone you hate.
Then they will have the exact same problem that you had, only that you're free for problems.

Ayatomi

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. jan, 2013, 20:39 »
Hehe, det hastar ikkje :P Tenkte til Desucon i år, men vist det tar lang tid kan eg ta desucon neste år :P

KizuNova

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. feb, 2013, 14:24 »
Ja, det kan jeg da :D Tar detaljer på den andre meldingen ;3