Skrevet av Emne: The War Z  (Lest 4772 ganger)

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
The War Z
« på: 15. jan, 2013, 06:40 »

The War Z er et typisk zombie survival MMO hvor du må gjøre ditt beste for å overleve. Du er nødt til å samle mat, drikke, legemidler, våpen og ammunisjon for at du skal klare deg.

Siden det er et MMO betyr dette andre spillere, som er det absolutt farligste du kan møte på, for den kjappeste måten å skaffe seg det man trenger er jo selvfølgelig å drepe en annen spiller som har gått rundt å samlet. Derfor lønner det seg å gå i grupper, de fleste tør ikke gå til angrep når det er 2-3 eller flere som går samlet. Med mindre de er like mange.
Spillet er ikke 100% ferdig enda, men har fortsatt en del å by på, det er en del som kommer til å bli implementert etterhvert, kjøretøy for eksempel. Det kommer også flere spillmoduser etterhvert.

Spillet koster 15 USD altså ca 85 norske kroner, og du betaler kun en gang for hele spillet med alle oppdateringer og alt. Du kan derimot bruke penger på ingame currency (GC) som lar deg kjøpe ting til karakterene dine.
Hvis du har planer om å kjøpe spillet, kjøp spillet for 15 dollar. Det er ikke noe poeng i å bruke mer bare på å få bitelitt GC når du kjøper. Det er mye billigere å kjøpe det inne i spillet senere hvis det skal være attraktivt.

Du kan kjøpe spillet her: Link

Siden det lønner seg å gå samlet har vi også laget en Norpaws klan. Hvis du vil være med må du pirke på meg via PM eller skype og gi meg navnet på karakteren du vil ha med.
Foreløpig har vi kun plass til 1 karakter per person. Når vi får kjøpt flere plasser blir det nok muligheter for flere. :)

Akkurat nå er vi en gjeng på rundt 10 stykker som spiller som jeg er klar over. Vil gjerne ha med flere :) kanskje vi setter opp en mumble/ventrilo/teamspeak etterhvert også!

Seinos

• Aktiv Fur
  • **
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
Sv: The War Z
« Svar #1 på: 15. jan, 2013, 09:23 »
Høres interessant ut. Minner om DayZ fra Arma, det skulle ikke vært basert på det, eller?
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

Miwa

• Gjest
« Svar #2 på: 15. jan, 2013, 10:12 »
Høres interessant ut. Minner om DayZ fra Arma, det skulle ikke vært basert på det, eller?
Tenkte akkurat det samme!
Er det noen ting som stikker ut i dette spillet i forhold til DayZ?
Er dette resultatet etter at skaperne av DayZ sa de skulle gjøre spillet uavhengig av Arma?
« Siste redigering: 15. jan, 2013, 12:20 av Nox »

Kereshni

• Senior Fur
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
« Svar #3 på: 15. jan, 2013, 11:04 »
Spillet her stammer ikke fra Day Z eller Arma. Det er lagdt via en game engine som jeg ikke husker navnet på. Eclipse tror jeg. Jeg kjøpte War Z for noen dager siden, Smiling Wolf og Rayne Fang spiller det også.

Miwa

• Gjest
« Svar #4 på: 15. jan, 2013, 12:22 »
Spillet her stammer ikke fra Day Z eller Arma. Det er lagdt via en game engine som jeg ikke husker navnet på. Eclipse tror jeg.
Ouh, lurer fortsatt på hva som stikker seg ut med dette i forhold til Day Z though :o

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
« Svar #5 på: 15. jan, 2013, 16:09 »
Spillet her stammer ikke fra Day Z eller Arma. Det er lagdt via en game engine som jeg ikke husker navnet på. Eclipse tror jeg.
Ouh, lurer fortsatt på hva som stikker seg ut med dette i forhold til Day Z though :o

zombies!

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 15. jan, 2013, 20:31 »
det er egentlig mye som stikker ut men anbefaler å se noen gameplay videoer ifra det ^^ og yesh spiller selv og skal vurdere å joine norpaw gruppa ;P går dere i gruppe på 10 stk da eller mindre gruppe? x3
« Siste redigering: 16. jan, 2013, 20:05 av Skarpen »

Seinos

• Aktiv Fur
  • **
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15. jan, 2013, 21:40 »
Dette må investeres i C:

Så noen gameplay tidligere i dag. Virker kult. ^^
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. jan, 2013, 20:05 »
det er egentlig mye som stikker ut men anbefaler å se noen gameplay videoer ifra det ^^ og yesh spiller selv og skal vurdere å joine norpaw gruppa ;P går dere i gruppe på 10 stk da eller mindre gruppe? x3

vi er 10stk som spiller ja, har ikke alle inne i klanen enda, men de kommer etterhvert når de får somlet seg til å sende meg navnet :p og vi går jo ikke alltid 10stk sammen, men da er det forsåvidt lett å se hvem som spiller ^^

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. jan, 2013, 23:19 »
haha ok just checking ^^ joiner kanskje eventuelt men vi får se ^^ spiller med nokså kjekke folk fra før :3

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. jan, 2013, 02:21 »
haha ok just checking ^^ joiner kanskje eventuelt men vi får se ^^ spiller med nokså kjekke folk fra før :3

du kan jo alltids ha en annen karakter med i klanen vår :3

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. jan, 2013, 18:18 »
Hehe yesh men har 3 brukere til 3 forskjellige personer så vi får se ^^

Atrox

• Global Moderator
  • Über Fur
    • Vis profil
    • FA
« Svar #12 på: 20. jan, 2013, 22:33 »
Så har man kjøpt og lastet ned the war z. Blir spennende å prøve. c:

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #13 på: 21. jan, 2013, 02:29 »
Om jeg hadde hatt plass på datan til nye spill XD
Skulle hatt en stasjonær, men hakke plass til en D: Har sett mye på DayZ, så hadde jo vært kult å prøve noe slikt. Men jau, man
må jo ha plass D:

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 21. jan, 2013, 20:56 »
Om jeg hadde hatt plass på datan til nye spill XD
Skulle hatt en stasjonær, men hakke plass til en D: Har sett mye på DayZ, så hadde jo vært kult å prøve noe slikt. Men jau, man
må jo ha plass D:

andbefaler harddisk hvis det er plass du mangler ^^ ca 250-700 kr for en med 500 GB ^^ but yeah ish fun :3