The War Z er et typisk zombie survival MMO hvor du må gjøre ditt beste for å overleve. Du er nødt til å samle mat, drikke, legemidler, våpen og ammunisjon for at du skal klare deg.
Siden det er et MMO betyr dette andre spillere, som er det absolutt farligste du kan møte på, for den kjappeste måten å skaffe seg det man trenger er jo selvfølgelig å drepe en annen spiller som har gått rundt å samlet. Derfor lønner det seg å gå i grupper, de fleste tør ikke gå til angrep når det er 2-3 eller flere som går samlet. Med mindre de er like mange.
Spillet er ikke 100% ferdig enda, men har fortsatt en del å by på, det er en del som kommer til å bli implementert etterhvert, kjøretøy for eksempel. Det kommer også flere spillmoduser etterhvert.
Spillet koster 15 USD altså ca 85 norske kroner, og du betaler kun en gang for hele spillet med alle oppdateringer og alt. Du kan derimot bruke penger på ingame currency (GC) som lar deg kjøpe ting til karakterene dine.
Hvis du har planer om å kjøpe spillet, kjøp spillet for 15 dollar. Det er ikke noe poeng i å bruke mer bare på å få bitelitt GC når du kjøper. Det er mye billigere å kjøpe det inne i spillet senere hvis det skal være attraktivt.
Du kan kjøpe spillet her:
LinkSiden det lønner seg å gå samlet har vi også laget en Norpaws klan. Hvis du vil være med må du pirke på meg via PM eller skype og gi meg navnet på karakteren du vil ha med.
Foreløpig har vi kun plass til 1 karakter per person. Når vi får kjøpt flere plasser blir det nok muligheter for flere.
Akkurat nå er vi en gjeng på rundt 10 stykker som spiller som jeg er klar over. Vil gjerne ha med flere
kanskje vi setter opp en mumble/ventrilo/teamspeak etterhvert også!