Skrevet av Emne: En veldig ung suitmaker :-)  (Lest 4701 ganger)

Olilonia

• Fur
  • *
  • Beginner character designer & fursuit maker :)
    • Vis profil
En veldig ung suitmaker :-)
« på: 29. jun, 2012, 08:58 »
Hei!

Jeg er mammaen til Olilonia (12 år). Hun er kjempeinteressert i fursuits og skapninger, og har allerede laget seg flere hoder, og designer og tegner vidunderlige karakterer. Jeg er kjempestolt og vet at hun kommer til å bli en rå designer når hun blir stor. (lov å skryte litt av barna...) Det er dessverre ikke særlig mange som deler hennes interesser på skolen, så hun vil gjerne bli kjent med andre som har samme interessene, og diskutere design og suits med andre.

Jeg vet at furries er snille og greie, og at det ikke er noe skummelt, men jeg vil gjerne bli litt kjent med dette forumet på hennes vegne så jeg vet hva hun driver med før hun får "slippe løs" her :-)

Er det noen andre tenåringer her inne, eller er det stort sett litt eldre?

Jeg legger ved bilde av noen av kreasjonene henne her - kult, hva? Hun har lært seg det helt selv, og har et lite verksted på rommet sitt der hun mekker på draktene sine.

Men hun trenger noen furryvenner! :-)

(beklager hvis det var dumt at jeg også postet denne under "introduksjoner" - jeg skylder på at jeg er ny..)

Hilsen mamman til Olli

ToraLily

• Über Fur
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: En veldig ung suitmaker :-)
« Svar #1 på: 29. jun, 2012, 09:57 »
hun er fliiiink ^_^

ㅤDenster

• Aktiv Fur
  • **
  • ?!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. jun, 2012, 15:33 »
O:
Wow
Kjempekult!

Eltanin

• Hyperaktiv Fur
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
« Svar #3 på: 29. jun, 2012, 15:43 »
Wow, disse er jo kjempefine! =D

Templa

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
    • Templa Creations
« Svar #4 på: 29. jun, 2012, 17:30 »
Jeg er veldig imponert , både over talentet og det at du som mor har skrevet her på forumet og vil hjelpe henne.

Jeg syntes det er utrolig bra når foreldre støtter og oppmuntrer til kreativitet ! :D

Jeg er 28år, men vil bare si at hvis det er noe som dere lurer på ang suit bygging så ta gjerne kontakt. :)
Jeg har selv hodlt på å lage suits i 1 1/2 år nå, så hvis det er noe jeg kan hjelpe til med av tips og material valgså bare poke meg enten her på forumet eller på mail :)

ah_sheep84@hotmail.com

Hilsenn Astrid ^^

Chimchar582

• Senior Fur
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
« Svar #5 på: 29. jun, 2012, 19:30 »
Jeppp ^^ hun  er drit flink ^^ er en veldig ung jeg og og kan nok si at jeg har netop begynt på mit tenårings liv.  jeg kjønner goodt på måte hvordan hun har det :) har ingen i klassen min som liker sont og fursuioter og desain og bare snakker om sminke-.- . men  ja jeg synes dette forume er helt top og snilte håper hun trives
tsuna ^^

Chimchar582

• Senior Fur
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. jun, 2012, 19:34 »
jeg har jobbet med fursuiter litte granne nå jeg og har klart og overtale moren min til å få et arbeids rom. klarte det ^^ så jeg fikk mit gammle rom. Men moren min synes jeg har et stort talent med å lage det men hun kaller det bare hunde hoder ^^ hun vet ikke helt hva fursuit er. men hvor bor dere ?
tsuna ^^

Snoowfiee

• Senior Fur
  • Let it be
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. jun, 2012, 20:59 »
Asdfsddgfsd j

omg, du er flink
« Siste redigering: 02. sep, 2012, 20:37 av OwlCityWolf »

Uniquehuskywolf

• Fur
  • *
  • I need a fursuit!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. sep, 2012, 20:08 »
Hmm,kan si at jeg er 11 år  [blush], og vil gjerne ha henne på forumet. Hun ser snill ut. Jeg også syns furries er utrolig kult,og hun er utrolig flink til å lage suiter. Jeg er ganske ny her også,så jeg vet ikke så mye om forumet,sorry. men jeg tror hun kan få enda mer erfaring her,selv om hun virker utrolig erfaren allerede :)

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. sep, 2012, 20:24 »
og her sitter jeg snart 20 år gammel og kan knapt sy en pute .. :P får hu lov å fortsette som hun gjør nå, så skal du ikke se bortifra at jeg kommer til å bestille min første suit fra deg!  ;)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Wolf

• Senior Fur
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
« Svar #10 på: 12. sep, 2012, 09:55 »
Bra du støtter datteren din i det hun gjør :]

Suppie

• Fur
  • *
  • wow det er lenge siden jeg har vært her
    • Vis profil
    • thunder-paw.tumblr.com
« Svar #11 på: 27. nov, 2012, 17:50 »
 [w-wink] HEEEIII ALLE SAMMEN JEG HAR FÅTT NY BRUKER NÅÅÅÅÅ  ...... det er meg hallooooo [w-happy]
jeg skulle bare si ifra   jeg lagde meg en ny bruker fordi jeg heter ikke olilonia jeg heter Suppie mamma hvet ikke hva min fursona het,,,,,,,,,,,,, og no har e skifta fursona og holde på å lage en ny og bedre fursuit  [w-happy] TUUSEN TAKK FOR ALLE KOMENTARANE
Suppie ThunderPaw

Sodax

• Overaktiv Fur
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. nov, 2012, 17:20 »
Vel , de fleste er nok sikkert i 18 , 20 sikkert 30 her inne også men dolk er snille ^^

Jeg er selv 12 og jobber med min første suit ^^  [ureshii]
Datteren din har et stort talent og jeg vil gjerne bli venn med henne ^^

kanskje hun kan gi meg tips til hvordan lage de så fine som hun har de ^^

Kan selv si at jeg er fra bergens område ^^

Skjønner hvordan hun har det, det er ingen på min skole som vet hva dette er / har interesse for det

Ariin

• Aktiv Fur
  • **
  • Yo, what's up? :3
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. des, 2012, 22:18 »
[w-wink] HEEEIII ALLE SAMMEN JEG HAR FÅTT NY BRUKER NÅÅÅÅÅ  ...... det er meg hallooooo [w-happy]
jeg skulle bare si ifra   jeg lagde meg en ny bruker fordi jeg heter ikke olilonia jeg heter Suppie mamma hvet ikke hva min fursona het,,,,,,,,,,,,, og no har e skifta fursona og holde på å lage en ny og bedre fursuit  [w-happy] TUUSEN TAKK FOR ALLE KOMENTARANE
Velkommen (tilbake)! :) Du har et kjempetalent. håper du trives godt med å lage suits og håper du får mye god inspirasjon fra norpaws! :)
=============================
//Ariin