Skrevet av Emne: Charity (2012 - Låst)  (Lest 2951 ganger)

Leophan

• Global Moderator
  • Über Fur
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Charity (2012 - Låst)
« på: 24. aug, 2012, 23:45 »
Vi driver for tiden å vurdere hvorvidt vi skal ha et veldedighet prosjekt under con'et i år. Pengene vil isåfall gå til Siggerud speidergruppe som leier speiderhuset sitt ut til oss for en rimelig pris og låner oss lavoer hvis vi skulle få bruk for det mens de sliter økonomisk.

Noe av pengene vil bli tatt fra et eventuelt overskudd, men vi lurer på om det er noen stemning for å spe på summen med en charity auction, og om det er noen som kunne tenkte seg å donere ting til auksjonen.

For øyeblikket er planen å holde oss her på Siggerud noen år, så litt goodwill blant folk kan komme godt med.
« Siste redigering: 21. nov, 2012, 23:09 av Skarpen »

Leophan

• Global Moderator
  • Über Fur
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Charity
« Svar #1 på: 16. sep, 2012, 22:47 »
Ingen stemning for dette altså?

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. sep, 2012, 23:29 »
Ingen stemning for dette altså?

beklager, men jeg gir alt til further north.. :/
The more i learn about people, the more i like my dog.

Tellos

• Administrator
  • Senior Fur
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
« Svar #3 på: 17. sep, 2012, 07:00 »
Jeg syns charity er en veldig god ide, men desverre, dette året har det vært veldig fokus fra deltakere om pris og økonomi rundt ting. jeg tror desverre ikke det er en veldig lett ting å implementere nå denne gangen. hvis noen ønsker å ta initiativ til en charity og kanskje lage en programpost for det så er det ikke noe i veien med det.

Tellos

• Administrator
  • Senior Fur
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
« Svar #4 på: 04. nov, 2012, 22:15 »
Folkens!

180¤ omvending!

Connet i år får en charity. Årets charity er speidergruppen som er så snille å leie ut et prima sovelokale til oss. Grunnet deres uselviske velvilje så ønsker vi å gi noe tilbake.

Det har vært mye frem og tilbake angående charity i år, men jeg ønsker i alle fall å gi alle en sjanse til å kunne gi noe gjennom bl.a. en auksjon vi skal holde under connet... ja vi skal faktisk ha en auksjon på en massiv banner! en 1m90cm høy print av maskoten til connet. I tillegg har vi lodd salg og en trekning med premier bl.a.: pin-up commission fra Pumzie og en pin-up commission fra Templa og enda en sjanse til å skaffe en av de massive printene av maskoten. Hvis noe av dette intereserer deg, ta med noen kroner så går hver eneste krone av inntektene fra dette til Speidergruppen!