Skrevet av Emne: innsiden av et fursuit hode... spørsmål xD  (Lest 3781 ganger)

fiesen

• Fur
  • *
  • heyo
    • Vis profil
    • min furaffinity bruker :3
innsiden av et fursuit hode... spørsmål xD
« på: 14. sep, 2012, 15:15 »
når skumgummien er ferdig forma og alt og før jeg begynner med å legge på pels, skal jeg dekke fursuit hodet med noe svart inni munnen. men jeg lurer på, dekker man også hele hode på innsiden? jeg limer ikke hodet oppå en balaclava, men jeg skal ha en på meg når jeg har på hodet sånn at jeg holder det rent med å bare vaske balaclavaen. er et da noe vits i å dekke hele innsiden med noe? jeg så en video på youtube der en viste inni fursuit hodet, og der var det dekket med svart, men hun hadde på seg en balaclava også. jeg tror det folk bruker til å dekke med på innsiden er fleece eller noe... høres litt varmt ut så jeg er ikke sikker...
men ja, litt vanskelig å forklare, men jeg håper noen skjønner hva jeg mener og at jeg får et svar   [smile]

nå lurer jeg på, hva er det folk bruker til å ta inni hodet? jeg vil ikke ha på to balaclavaer så jeg tenkte å kjøpe et eller annet tøy å lime inn :P
« Siste redigering: 21. sep, 2012, 10:24 av fiesen »

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: innsiden av et fursuit hode... spørsmål xD
« Svar #1 på: 14. sep, 2012, 16:03 »
Det er avhengig kun av hva du foretrekker.
Uten vil gjøre det lettere å utføre småfikser/tilpassinger.
Med vil gjøre at ting ser ryddigere ut.

Men bra at du går for balaclava ved siden. Det gjør suitingen mer behaglig (ikke svette i ansiktet) og hodet raskere å tørke (en våt balaclava tørker fortere enn et våt hode).

Btw. er hele hodet en ren skumgummi form eller har den lufte hull i hodet (kun pels dekker dem)?
Varme har mer å si på hvor mye skumgummi du har i mellom hodet ditt og pelsen. Er det ren skumgummi overalt vil jeg anbefalle at du vurder noen luftehull :)
Min egen suit er stor sett kun en balaclava med pels over. Skumgummien former kun deler

fiesen

• Fur
  • *
  • heyo
    • Vis profil
    • min furaffinity bruker :3
« Svar #2 på: 14. sep, 2012, 16:07 »
jeg vil gi hodet så mange luftehull som mulig xD
oppå hodet skal det være, munnen så klart og den skal jo være hul, og så skal jeg ha så lite skumgummi som mulig bak på hodet :3

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #3 på: 14. sep, 2012, 17:43 »
Om du har sett inni hodene på noen suits hvor det er et mørkt stoff inni, så er det nok en balaclava.
Det er vanlig å lage hoder på balaclavaer, og også bruke en ekstra balaclava under dette igjen.