Skrevet av Emne: Bor du nære Fredrikstad? Moss? Sarpsborg? Halden? Vil du på ett furmeet?  (Lest 3738 ganger)

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Dere som bor nære Fredrikstad, eller I Fredrikstad, vil dere ha ett furmeet? x3 Jeg driver å lager min egen halvsuit, og klør for å prøve dne ut. Og, det som blir morsommere, hve annet enn å fursuite med noe medfurries? c:

Om du lurer på noe, spør i vei! :3
Kamilrazee

Gray Fang

  • Gjest
Rakkestad? er ikke så langt unna ^^

der jeg å regandor er, kan jo altid være morro med meet xD

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Bor ikke så langt unna, men spørs på når det eventuelt skulle være.

FlameTheReadFox

  • Gjest
drammen er nokk langt unna der ja, eller bor nå også en halvtime med buss vekk fra drammen i tilegg, ellers hadde det vært gøy selv om jeg ikke har suit, men har da poter :3

Kentaru

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
    • Vis profil
Jeg og JesperCheetah bor i Fredrikstad ^^

Ingen av oss er fursuitere da, men furmeets er kult :3

-Kentaru

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Skakke heller ta en Svensketur sammen a? Må bli om en måned eller to siden jeg er blakk.
Jeg kunne plukka dere opp i Mosseporten og resten i Drammen/ lier, etc.

Kentaru

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
    • Vis profil
Skal du forbi Fredrikstad a?

-Kentaru

Skakke heller ta en Svensketur sammen a? Må bli om en måned eller to siden jeg er blakk.
Jeg kunne plukka dere opp i Mosseporten og resten i Drammen/ lier, etc.

iRenia

  • Gjest
Bor på Skjeberg...d ska vist ikkje være så langt i fra Fredrkistad ^^

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Skakke heller ta en Svensketur sammen a? Må bli om en måned eller to siden jeg er blakk.
Jeg kunne plukka dere opp i Mosseporten og resten i Drammen/ lier, etc.

Wow! det er en fantastisk idé! Hva slags kjøretøy har du da? Og, hvor gammel er du? hvis de fleste v oss ikke er myndige, så kan jeg sikkert få pappa eller noen til å bli med. Pappa sier atter vi fursuiters er veldig koselige, han er ganske koselig selv.
Kamilrazee

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Jeg og JesperCheetah bor i Fredrikstad ^^

Ingen av oss er fursuitere da, men furmeets er kult :3

-Kentaru

Omg, er dere Fredrikstanere? Jeg trodde jeg og Venninda mi var liksom de eneste her jeg! xD Nei, men fursuit trenger dere ikke hvis dere bare vil bli kjent og hygge oss. :3
Kamilrazee

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Heh, jeg, Balto og Hated hadde det fett forgie roadtrip.
Er 27 faktisk,(wow og jeg er i fandommen fortsatt?!) Har en opel, og kan låne en Volvo stasjonsvogn 7 seters.
Hm, kunne jo tatt en tur innom Fredrikstad, men hadde satt pris på om folk kunne møte meg nærmere Sarpsborg, siden veien går igjennom der og Skjeberg. Er elendig til å navigere, så har med gps. Uansett beste hadde vært om dere hadde klart å kreke dere til mosseporten i moss, der er jeg kjent. Ps første man til mølla kan få kvota mi, jeg skal bare hå litt små stæsj itilfelle.
Hvis flere har bil kunne vi kjørt i konvoi, hm, ...Hvem andre har bil?... Oh Reggie og Fangs har bil tror jeg.
« Siste redigering: 01. sep, 2011, 17:00 av Ziggy Wolf »

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
ÅJA, MEN DASÅ. xD (jeg føler meg som en liten unge, er bare 12 xD!)
Jeg kan jo seff komme meg til Sarpsborg enkelt, er ikke sikker med Moss. Har nesten aldri vært der liksom, bare passin' through. Men, hvis andre ikke har mulighet til å komme til Moss, kan jeg med glede navigere litt rundt her og der, hvis du ønsker. xD

Stasjonvogn, det funker fett, det. c: Men vi får ikke vite når det blir før vi får vite hvem som kommer. c:
Kamilrazee

Gray Fang

  • Gjest
Heh, jeg, Balto og Hated hadde det fett forgie roadtrip.
Er 27 faktisk,(wow og jeg er i fandommen fortsatt?!) Har en opel, og kan låne en Volvo stasjonsvogn 7 seters.
Hm, kunne jo tatt en tur innom Fredrikstad, men hadde satt pris på om folk kunne møte meg nærmere Sarpsborg, siden veien går igjennom der og Skjeberg. Er elendig til å navigere, så har med gps. Uansett beste hadde vært om dere hadde klart å kreke dere til mosseporten i moss, der er jeg kjent. Ps første man til mølla kan få kvota mi, jeg skal bare hå litt små stæsj itilfelle.
Hvis flere har bil kunne vi kjørt i konvoi, hm, ...Hvem andre har bil?... Oh Reggie og Fangs har bil tror jeg.

ett par :P mene er jo dirtlangt unna... 20 min jo! :P

Ser ut som kansje er noe folk i fylket da rundt omkring... burde treffe folk mere... er veldig anti sosial her... og boored så anytime noen føler for å kommer i nerheten xD ^^ og joiner seff ting hvis får vite om dem :P

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil

ett par :P mene er jo dirtlangt unna... 20 min jo! :P

Ser ut som kansje er noe folk i fylket da rundt omkring... burde treffe folk mere... er veldig anti sosial her... og boored så anytime noen føler for å kommer i nerheten xD ^^ og joiner seff ting hvis får vite om dem :P

Ja, jeg skal oppdatere med ett nytt ilegg så snart jeg får premission av foreldra og fått litt mere kontakt med Ziggywolf c:
Kamilrazee

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
bare add meg på msn

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Kamilrazee