Skrevet av Emne: Mindreårig. (2012 - Låst)  (Lest 3336 ganger)

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
Mindreårig. (2012 - Låst)
« på: 16. okt, 2012, 20:47 »
Ok så, det er ikke akkurat sikkert jeg kan dra hit. Jeg er litt opptatt i november, men ok.
Er det greit å ta med en eldre bror? Broren min er 24. Eller må jeg ta med en forelder? Jeg har flere søsken over 18, men jeg bare lurer liksom.
« Siste redigering: 21. nov, 2012, 23:06 av Skarpen »
Kamilrazee

Tellos

• Administrator
  • Senior Fur
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Mindreårig.
« Svar #1 på: 16. okt, 2012, 21:29 »
Ok så, det er ikke akkurat sikkert jeg kan dra hit. Jeg er litt opptatt i november, men ok.
Er det greit å ta med en eldre bror? Broren min er 24. Eller må jeg ta med en forelder? Jeg har flere søsken over 18, men jeg bare lurer liksom.

jeg ønsker ikke å være vanskelig, men desverre er vi ikke nok vakter på connet i år til at vi kan passe på mindreårige. Dette betyr at foreldre eller verge må. Hvis foreldrene deres kan signere for at broren din har fullt ansvar på messen så skal det gå bra, men dette er desverre eneste måten.

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. okt, 2012, 21:35 »
AND I NEVER KNEW ANY OF THIS.
Logen vær pappaen min et par dager lol

//jeg kan mest sannsynelig ikke komme uansett så det går bra :c

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. okt, 2012, 18:29 »
jeg ønsker ikke å være vanskelig, men desverre er vi ikke nok vakter på connet i år til at vi kan passe på mindreårige. Dette betyr at foreldre eller verge må. Hvis foreldrene deres kan signere for at broren din har fullt ansvar på messen så skal det gå bra, men dette er desverre eneste måten.

Fult forståelig. Takk for at du svarte! :D
Kamilrazee

Tellos

• Administrator
  • Senior Fur
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
« Svar #4 på: 17. okt, 2012, 19:44 »
Det skal sies at jeg ønsker veldig sterkt å samle flest mulig i fandomen da vi trenger flere ting som samler oss og gjør furs kjent med hverandre, men desverre klarer jeg ikke å finne en løsning på dette i år. Men jeg lover å prøve å finne en løsning på dette neste år.

Logen Felxon

• Senior Fur
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #5 på: 21. okt, 2012, 03:17 »
Er gjerne pappa til flere mindreårige om de trenger det.
Men jeg er en veldig streng pappa så da blir det lalletid 10 og ikke ett minutt senere! :P

Neida, men for å være ærlig hadde det vært artig å passe på mindreårige og se til at de har det artig uten at andre gjør ting usannsynelig utrivelig for dem.
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?